Monday, January 02, 2012

Goddag 2012 ... vær velkommen og alt det der.

Så blev nytåret veloverstået. Det er ikke let med det der nytår, når man har en skudræd hund ... men vi kom igennem - alle overlevede, selvom Tullen stadig er mærket af skyderiet - og kvarteret unger stadig ikke er færdige med at fyre deres krudt af. Desværre.

Juleferien gik fint - pænt fordelt mellem min familie i København, kærestens familie i Nordjylland og et håndboldstævne i Thy ... og så hjem d. 30 - få købt ind og vasket og gjort rent i en hulens fart - inden der troppede gæster op for at fejre nytåret sammen med os d. 31. Det var en dejlig aften - men en dårlig ide, at invitere gæster når man lige har været væk hjemmefra i mere end en uge ... I hvert fald titter mine stresssymptomer frem, med fuld styrke - og jeg må gøre, hvad jeg kan for at passe på mig den næste tid. Det bliver nok ikke så let dog. Næste weekend står på 18 års føsdag - som skal klemmes ind mellem en håndboldtræning lørdag eftermiddag og en håndboldkamp søndag morgen ... nåja - fik jeg nævnt at det var 2 timers kørsel væk ... den der fødselsdag?
Jeg er meget priviligeret, at jeg har hverdagene til at gøre ting i mit eget tempo. Og i morgen starter alle børnene i skole, så har jeg også noget alene-tid - det kan jeg godt mærke, at jeg har brug for.

Nytårsaftensdag gjorde jeg lige noget "smart" ... (kan høre gamle venner, rulle med øjnene og sige "åååhhh nej!") ... Jeg lider voldsomt af svimmelhed når jeg rejser mig for tiden - og en halv time inden gæsterne kom i lørdags gik det galt. Jeg dejsede omkuld. På badeværelset af alle steder. Og knaldede hovedet ned i badekarret ... Det kan virkelig ikke anbefales. Sådan et badekar giver sig bare overhovedet ikke. Virkelig dårlig deal!

Men mit 2011 har været dejligt og kaotisk og ... dejligt. Jeg mødte jo kæresten ... jeg flyttede 2 gange - ikke en fest - men det, der skulle til, for at jeg kan være sammen med dejligheden hele tiden ... og det vil jeg gerne ;)
Rigtig meget gerne endda. Tror måske lidt, jeg elsker mit liv lige nu - og jeg glæder mig til at se, hvad 2012 kan byde på ... jeg er spændt. På den gode måde forstås.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home