Sunday, February 15, 2009

Lidt af hvert ...

En hel uges ferie har vi haft ... desværre startede ferien med, at husbondens legekammerat siden de var 6-7 år gamle, døde meget pludseligt ... og det har fyldt - i går var vi så til bisættelse - og det var helt som ventet, ganske forfærdeligt ... Jeg kan slet ikke begynde at beskrive, hvordan mit hjerte bløder for konen og for de forældrer der har måtte sige farvel til et alt for ungt menneske - og jeg indrømmer blankt, at en del af mine kvaler i forbindelse med det hele, har handlet om, at det lige så godt kunne være mig der stod der tilbage og måtte sige farvel ... det kommer skrækkeligt tæt på lige pludselig ... det kan jeg slet ikke bære ...

Der ud over, har ferien stået i afslapningens tegn - vi har fået ryddet lidt op i gamle gemmere - fået ordnet et par hængepartier og så ellers bare nydt friheden og hinanden ... Sønnen har været på ferie hos sin far - så der har kun været voksne og hunde at tage sig af ... det giver en meget ... afslappet - nogen ville måske endda sige lad - stemning ... men jeg kan nu godt li det - i hvert fald når det kun er i mindre doser ...

Jeg har været en tur i Østervrå og besøge Bellas opdrætter - og har fået hende (hunden - ikke opdrætteren) redt ud - det var lige vokset mig en smule over hovedet alt det der pels - men nu er Bimsehunden fin og blød og lækker - og klar til Show of Winners i næste weekend - og det glæder vi os til ... jeg glæder mig i hvert fald - jeg ved ikke om Bella gør ;D

Jeg har egentlig tænkt en del over, om min blog har udtjent sit formål nu - men alligevel - så tror jeg ikke, at jeg er klar til at droppe den ... Men hele grunden til, at jeg i sin tid oprettede bloggen - den er røget noget i baggrunden ... fertilitetsbehandlingen og savnet af det barn det ikke lykkedes os at få er røget i baggrunden - klart jeg stadig mærker det stikke fra tid til anden - men i det store hele, er jeg helt ok med at tingene er gået som tingene er ... jeg har min store søn - jeg har min mand - jeg har mine hunde og de er min store hobby - og det er ok ... Bevares - skulle jeg gå hen og blive gravid ved et "uheld" ... så ville vi jo nok vælge at beholde det ;-) ... men det fylder bare mindre ... Så jeg tror bloggen består - men jeg tror at hundene og hverdagen kommer til at fylde mere end den har gjort her inde ... for det er jo der mit liv er nu :)

1 Comments:

Blogger Amocca said...

og den slags liv er heller ikke noget dårligt dyr ^-^

15/2/09 23:00  

Post a Comment

<< Home