Sunday, July 27, 2008

At gå i hundene ...

Det kan godt være godt at gå i hundene ... se bare på Amocca - det ser ud til, at være ret godt for hende det der hunde-noget :D ... og herhjemme har det bestemt også være lykken med en hund - og sidenhen to ...

Og weekenden har helt og holdent stået i hundenes tegn ... vi har været på udstilling med Bimsehunden ... og det gik supergodt ... i hvert fald lørdag og søndag ... hun fik 1. præmier - eller "særdeles lovende" som det hedder og blev bedste tævehvalp begge dage ... ok - ikke så svært at blive den bedste ud af 1 ;D ... men altså hun ER en god udstillingshund ... eller hun bliver det ...

Fredag gik lidt mindre godt ... Bella satte tandsættet i dommeren - og det er absolut fy-fy meget forbudt at bide dommeren ... men det kunne Bimsen jo ikke vide ... eller noget ... hun kunne - og skulle måske - ha været disket - men fordi hun er hvalp har hun nok længere snor end en ældre hund ville have - så dommeren gav hende en superfin kritik og valgte at give hende en 2. præmie ... det var vi bestemt ikke utilfredse med ...

Billedet er taget i formiddag, hvor jeg sad med begge hundene ved ringsiden og sad og lurede tricks af - det er jo ikke kun Bella der er ny udi det der udstillingsnoget ... jeg er også helt grøn ... men jeg har lært en masse i løbet af weekenden ... og selvom jeg ikke troede det - så må jeg nok indrømme, at jeg godt kunne gå hen og blive helt bidt af det ... kan slet ikke vente til vi skal afsted igen ... heldigvis er det allerede i august ... så det varer ikke så længe endda :)

1 Comments:

Blogger Amocca said...

nej det gør det ikke :D for august er lige om lidt ja det er så....

28/7/08 00:46  

Post a Comment

<< Home