Friday, April 11, 2008

Hold da op - så I røgen?

Synes lige det var blevet fapril - og jeg havde lige meldt mig til det der ispindeforsøg ... og i morges var jeg til første scanning ... og vupti - så var der dømt fin slimhinde og ægløsning ... så på mandag står den på ægoplægning, hvis ellers de der ispindeæg kan finde ud af, at overleve optøningen - men det har jeg lidt besluttet, at de godt kan :)

Wrrooooooommm! ... Hvad er det Gitte siger? Hjertet over forhindringen- så følger resten med? Det håber jeg er rigtigt ... for jeg må indrømme, at jeg var noget forpustet da jeg kom ud fra skejbys fertilitetsklinik i morges ... hu-ha det er virkeligt nu ... men den gode ting var jo, at det var ok med mig at være lidt forpustet over det hele ... for det ER jo vældig vældigt det hele ...

OG så skulle jeg jo fortælle lidt om bettebimseBellahunden :D

Hun er sååååå kær og sød og lille og umiddelbar som kun en tryg hvalp kan være ... det er dejilgt ... en hel anden støbning end Tulle var/er ... men lige så dejilg ... Men det er hårdt at få sådan en bettebims inden for dørene ... det kniber jo med at få sin nattesøvn - men hvad - det er nok meget god træning - hvis nu så fremt i fald og alt det der jeg slet ikke tør begynde at tænke ...

Og så lige et billede af bettebimsen:

2 Comments:

Blogger Amocca said...

hold da kaje det gik hurtigt :O jeg kan jo slet ikke følge med... jeg skal jo først scannes på mandag...

du løber jo fra mig pigebarn :D

11/4/08 16:12  
Blogger Amor said...

Bettebimsen er kær! og godt hun træner med dig!

for Gitte er klog ;o)

12/4/08 19:53  

Post a Comment

<< Home