Friday, January 18, 2008

Og inde i pakken...

Ihhh - gaven fra Amocca var jo en fin kjole - en strikkjole i str. small - hvor vildt er det lige? når man nu som jeg, har vejet kæmepemeget for meget - og haft en BMI på over 40 ... og så pludselig kan være i en str. small - det er jo helt surrealistisk ...
Det tænkte jeg jo lige at I gerne ville vide :D

Her går det ... som det nu kan ... Jeg er syg - tror måske lidt, at det bare er fordi, at det nu er min tur - både sønnen og manden har taget en tur hver - så måske er det meget rimeligt, at det er min tur nu. Og selvom jeg gerne sprang over - så må jeg jo nok erkende, at det kommer jeg ikke til ... Sønnen er netop sendt til kbh. - over til sin far - og jeg tror, at jeg skal bruge weekenden på at sove - det er nemmelig det rareste når man er syg og lidt feberagtig og alt ...

Og sådan helt hemmeligt mellem os sagt - så har jeg netop været på apoteket og købe folin-ting ... det kunne jo godt være, at jeg lige pludselg fik brug for det selvom det ikke helt er endnu ...

1 Comments:

Blogger QVINDEN said...

Ej hvor skønt med kjolen ... og glæder mig til at høre mere om dit forbrug af folin :-)

22/1/08 18:30  

Post a Comment

<< Home