Sunday, October 21, 2007

long time no see ...

Det er ved at være noget tid siden ... her sker ikke alverden - men alligevel lidt.

Vi har holdt efterårsferie - og det blev til en tur til kbh. hvor jeg nåede 2 fødselsdage, en tur på hundemesse, en tur på stranden med barn og barns far, en tur ud og spise med barn og barns far, en malet stue hjemme ved min mor ... og det var nogenlunde det, det blev til i kbh. ... så tog vi her over, hvor det blev til en tur ned til svigerfaren og spise, fliser op i køkkenet og en tur til Tyskland ... så der er da sket noget i ferien ... hvis man da kan kalde det ferie med det program ;D ... men det har nu været meget hygsomt ... og rigtig dejligt med fliserne i køkkenet - det er sådan et hængeparti der har hængt i ca. 4 år ... og nu blev det klaret på et par dage :D ... det er bare super ...

Så har vi hormonhunden fra helvede - hun er i løbetid - og det er ganske frustrerende for hende ... og for os andre egentlig også ... men det varer da heldigvis ikke mere end et par uger endnu ... For det er da næsten ikke til at holde ud ...

På alle andre fronter er der stilstand ... eller næsten ... vægttabet fortsætter jo stille og roligt ... og inden for de næste par uger tror jeg, at jeg runder 30 tabte kilo - det er altså lidt vildt :) ... vildt og dejligt ...

På den der job-front sker der også lidt ... dvs. jeg kan ikke helt finde ud af, hvad det er der sker ... jeg har været i 3 mislykkedes arbejdsprøvninger - og har en psykiaters vurdering af, at jeg har noget personlighedsforstyrrelse og bla bla bla ... og nu mener kommunen ikke, at de kan finde ud af, hvor meget den der forstyrrelse egentlig forstyrrer ... så nu skal jeg til psykologisk vurdering for at finde ud af det ... og fint nok - jeg samarbejder jo bare ... men for pokker, hvor er det træls ... først havde jeg udsigt til flexjob - og det tog lidt tid, men så blev jeg egentlig glad for den tanke ... så viste det sig, at jeg nok alligevel ikke er fit nok i roen til at kunne klare sådan et ... så skulle vi pludselig til at tænke på pension ... det tog noget tid og mange slugte kameler før jeg kunne overhovedet begynde at holde den tanke ud ... men efter noget tid havde jeg fået bygget en tanke op i mit hovede om, at det nok var det bedste for nu - og at der jo ikke var nogen der sagde at det behøvede at være for altid ... og bedst som jeg havde fået vænnet mig til den tanke - så ombestemmer kommune sig - og synes at de liiiige skal vurdere lidt mere på mig ... og fair nok - det er da deres ret ... men for pokker ... jeg bliver sgu så træt lige pludselig ...


OG så til noget positivt ... den er svær i dag ... altså jo - mit køkken er lækkert og jeg får lavet ting herhjemme ... og jeg har været ude og gå tur i eftermiddagssolen sammen med husbond og hund ... så alt er ikke bare dårligt ... når man går der - så vil jeg næsten vove at sige tvært imod :)

1 Comments:

Blogger Snowie said...

Nåmen jeg er da sådan set lidt forelsket i det sidste afsnit :-)

25/10/07 20:30  

Post a Comment

<< Home