Saturday, August 25, 2007

Lidt mere nyt herfra ...

Jeg har lyst til at skrive en masse om, hvordan det går ... men det er næsten umuligt for mig at sige ... fordi på nogle punkter går det rigtig godt - og på andre kunne jeg godt ønske mig, at det gad gå en hel masse meget bedre ...

Ang. operationen - det går super ... selvom jeg ikke taber mig lige nu - fordi jeg åbenbart skal samle vand i min krop - meget vand ... det er lidt skræmmende egentlig - siden sidste omgang hormoner - for snart 2 år siden - så har jeg hver måned samlet vand i kroppen i forbindelse med mens. Men det forsvinder vel på et tidspunk - og så taber jeg mig vel igen ... Men alt det med at spise og fungere - det går rigtig godt ...

Ang. det der familiehus ... tjooohhh - vi får da noget hjælp - men min allerbedste helt personlige vurdering er, at det ikke er den hjælp vi har brug for ... den hjælp jeg får, går ud på at lære at være sammen med barnet - at rumme ham - hele ham - også når han raser og når han er ked ... det kan jeg egentlig allerede - her er masser af plads til ham ... hele ham ... Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det ... egentlig må jeg ha fortalt dem, at vi er glade for at få noget hjælp - men at der skal kigges på hjælpen - og så må vi se, om ikke den kan modificeres på en eller anden måde, så den passer bedre til vores behov ...

Med Tullehunden går det rigtig godt ... og jeg er ved at gå til af hvalpeskrukhed - og jeg har også bestilt en hvalp ved en opdrætter - men denne gang skal jeg ha en super-tæve - en udstillings- og på sigt måske også en avlstæve - og det er opdrætter klar over, så hun går meget op i, at jeg får den rigtige hvalp efter de rigtige forældre ... og umiddelbart ser det ikke ud til, at det bliver før engang i foråret ... så jeg væbner mig jo "bare" med lidt tålmodighed ... "heldigvis" er jeg i træning udi kunsten at vente ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home