Thursday, November 09, 2006

Ellen har ret ...

Jeg skulle jo skrive noget her ... Det siger Ellen ... og mærk jer mine ord kære læsere ... Ellen har altid ret ...

Problemet med, at jeg så skulle skrive noget her, er jo så bare, at jeg jo er stemt hjem fra min jobtræning og laver absolut ingen ting ... alligevel går jeg og får stres ... *Flot Camilla* ...

Lige nu har jeg dog gjort noget ved det ... en af de ting, jeg stresser voldsomt over, er uvisheden ... og der er så mange ting i mit liv lige nu, der er uafklarede ... så klart jeg stresser over det ... men idag fik jeg da fat på min sagsbehandler, helt uopfordret og alt - for at få at vide, hvordan det står til med min sag ... og det ser ud til, at jeg kommer til sådan en psykiatrisk udredning i slutningen af denne måned allerede ... det er jo lige om snart ...

Der ud over går mine dage med næsten ingen ting ... jeg har nogle få faste rutiner: Jeg sender Mathias i skole om morgenen ... og jeg går en lang tur med Tulle i løbet af dagen ... og så er der jo et hjem der skal passes ... det blir det nu ikke ... men jeg prøver da lidt ... dvs. at der blir vasket tøj af og til - og vi får da også aftensmad næsten hverdag ... så alt i alt går det måske ok ... så længe jeg har ro til det .... men så må vi jo se, hvor længe jeg har det ...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det behøver jo ik have mening eller omhandle hvor skidt du har det. Fortæl om fuglen du så på gåturen med Tulle :oD Isæt hvis den var pæn :oD

9/11/06 21:17  
Anonymous Anonymous said...

Har først lige set dit indlæg nu, men vi fik jo snakket om en del af det i går - ikke mindst i bilen!

Dejligt, at du ikke skal vente i mange måneder på næste skridt - og godt, at du tager hånd om det. Kontrol er godt.Omend det nok også engang kunne være en lettelse, hvis man (vi - dig og mig) kunne slippe kontrollen lidt.

Knus Tina

12/11/06 20:50  

Post a Comment

<< Home