Tuesday, October 24, 2006

Sygemeldt fra min sygemelding ...

Ok - hvor ynkeligt er det lige?

Jeg er på en revalideringsinstitution - hvor jeg under meget trygge rammer kommer og er ca. 20 timer om ugen ... som regel mindre, fordi jeg ikke kommer afsted hver dag ... men så ca. 16 timer ... men nu er jeg sat i bero der ude, fordi jeg egentlig bare oplever at blive dårligere og dårligere - og revalideringsmedarbejderne kan ikke helt se formålet med at jeg blir ved med at komme og bare blive mere og mere stresset over det ... så nu har jeg fået 3 måneders ro til at komme oven på - til at slippe af med stressen - og vigtigts af alt - til at få lavet en psykiatrisk udredning ... og den er jeg jo totalt ambivalent omkring ... men klart den skal laves ... hvis nu der er nogle fikse ord og en sær diagnose og sætte på mig ... noget som gør, at der rent faktisk er en grund til, at jeg rager rundt som jeg gør ... så ville det måske gøre, at jeg kunne slippe lidt af med selvbebrejdelserne og skyldfølelsen ... og måske jeg ville kunne slippe den der indpisker-side af mig selv som hele tiden egentlig mener at jeg skal tage mig sammen og se at komme videre ... jeg haderhaderhader at jeg ikke kan det ...

Men åh hvor jeg synes at det hele stinker lige nu ... jeg har virkelig ikke lyst til at det skal være sådan ...

2 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Sender en virtuel krammer og håber, den luner bare en smule...

26/10/06 16:38  
Anonymous Anonymous said...

Fuck, hvor er det bare surt, Freud! Håber, at sygemeldingen giver dig lidt ro. Glæder mig til vi ses snart!!!!

Også kram fra mig

26/10/06 17:09  

Post a Comment

<< Home