Wednesday, July 19, 2006

Tanker om Blogland...

Jeg læser med på en hel del blogs ... nogle jeg kender og nogle jeg ikke kender ... nogle der handler om infertilitet og nogle der bare handler om livet sådan generelt ... og af og til føler jeg mig som en snager - men alligevel - når folk vælger at putte deres liv ud på nettet - så kan det vel næppe betegnes som snageri at læse med ... kan det?

Min blog er jo "hemmelig" dvs. jeg har ikke givet min blogs adresse ud til alle og enhver ... men jeg hedder freudika både her og alle andre steder, hvor jeg bevæger mig på nettet - og har heddet det de sidste 6-7 år - så kom nogen der kendte mig, forbi denne blog - så ville de jo nok vide at det var min ... og det er egentlig også ok ... Blogland er jo ikke så stort - og dem jeg kunne forestille mig, der kunne finde på at lande her - de er såmænd velkomne til at læse med ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home