Thursday, June 08, 2006

Bare mere klynk ...

Det går lidt trægt ...

Jeg har stadig mange tanker om min sygemelding og om mit velbefindende ... og om rimeligheden i, at forsøge at få børn, når jeg ikke engang ved, om jeg kan passe et normalt arbjede ... nogensinde igen :-/

Det fylder afsindigt meget - men jeg kan alligevel ikke rigtig tale eller skrive noget videre om det ... Der er vist alt for mange kameler, der kommer på tværs i halsen her ...

-------------------------------

Det andet ... det der tabe-kilo-noget ... det gik ikke så godt første gang, jeg var ved lægen ... der have jeg taget 2 kg på :-X ... 2. gang - det var så idag ... da havde jeg så tabt 2.8 kg ... så alt i alt er det da gået den rigtige vej - og nu har det bare at fortsætte sådan ... og det skal det nok også gøre ... jeg ved jo godt, hvad der skal til ... og nu ser det også ud til, at jeg kommer igang med noget seriøst styrketræning ... det har jeg overhovedet ikke noget imod ... jeg elsker at bruge min krop på den måde :)

1 Comments:

Blogger Snowie said...

Jeg synes, du er sej! :o)

11/6/06 12:54  

Post a Comment

<< Home