Wednesday, March 22, 2006

The 4 meme

Fire jobs jeg har haft:
  • Kasseassistent i Fakta
  • Sosuhjælper
  • Webudvikler ved forsvaret
  • Web-butik ansvarligt
Fire film jeg kunne se igen og igen:
  • Bridget Jones - både 1'eren og 2'eren - men især 1'eren
  • Love Actualy
  • Harry Potter ... dem alle sammen
  • 28 days
Fire steder jeg har boet:
  • Rødovre (jeg er født i Rødovrecentret)
  • London
  • Vanløse
  • Skanderborg
Fire TV-shows jeg godt kan lide at se:
  • Pride & Prejudice - BBC's serie
  • Sex And The City
  • Matador (det er vist det bedste danske tv nogensinde)
  • Dharma & Greg
Fire steder jeg har været på ferie:
  • Prag
  • Rom
  • Strasbourg
  • Løkken

Fire websites jeg besøger/bruger (dagligt):
Fire favorit retter:
(her synes jeg det er tarveligt at man kun må vælge 4)

  • MORGENKAFFE - men det kan næppe betegnes som en ret - mere som en slags livsnødvendigt grundstof
  • Amerikanske pandekager med is og med farmors hjemmelavede brombærmarmelade
  • Et godt stykke oksekød med bagte rodfrugter og en eller anden spændende kartoffel til
  • IS ... is is is is ... og mere is og så måske noget krymmel på
Fire steder jeg godt gad være lige nu:
  • På fødegangen på et hvilket som helst hospital, igang med en superfødsel naturligvis.
  • Et sted hvor der er sommer og varmt og solen bare skinner...
  • Egentlig gider jeg godt bare at være her - inde i mig selv - men jeg gad godt, at ha det noget bedre med at være det ...
  • Måske gad jeg godt være et sted, der ligger ca. 3 år tilbage, hvor jeg var uskyldig og grøn i alt det her BIB-halløj ...
Og jeg tagger ikke nogen - for jeg kan ikke lige komme på nogen som jeg går ud fra læser med, som ikke er blevet tagget ...

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Arrghh Harry Potter - ham glemte jeg på min liste... Men det er nu svært at holde sig til 4 tine ik? derfor kan jeg også rigtigt godt lide din helgardering i fht is ;)
PUK

22/3/06 19:40  

Post a Comment

<< Home