Saturday, March 18, 2006

Lørdag i dyrehaven ...

Dyrehaven er sådan et sted jeg ellers kun kommer når der er festival og boder og høj musik og fadøl ikke mindst ...

Idag var skoven bare skov og efterårsagtig ... og dejlig :-) og så kom jeg til at tænke på at der jo er andre gode ting i livet end at få en baby ... det ville også være dejligt ... men livet er nu egentlig også ok, når jeg går der i dyrehaven med min mand i hånden og min glade damp-hund i snor ... og vejret er som det var idag - sådan årstidsskiftende-agtigt ... og lidt mildt med en sol der begynder at få magt ...

1 Comments:

Blogger soesterlystig said...

Min mand og jeg er så nogle af dem der bruger Dyrehaven rigtig meget til lige præcis det formål du der beskriver: Fred i sindet. Om sommeren tager vi ofte direkte fra arbejde og løber en tur mellem brølende hjorte - og jeg ELSKER det... Det er super at høre om din nyfundne glæde, som mor til en hvaps:-)

19/3/06 11:17  

Post a Comment

<< Home