Thursday, March 09, 2006

tænker stadig ...

Tankerne fortsætter - og jeg har kig på "2måske3" uddannelser som jeg kunne forestille mig at gå igang med ... men til at starte med skal jeg jo ha det der HF-noget ... og som det ser ud lige nu, så har jeg besluttet at gå igang med de fag jeg skal bruge til at søge ind på de "2måske3" uddannelser som jeg kigger på ... så planen er HF-enkeltfag til september ... og det er en beslutning jeg har det rigtig godt med ... Det er som om, jeg har besluttet at ændre mit liv en hel del - og tager fat og gør noget - og det har jeg det rigtig godt med ... men jeg må indrømme at beslutningen også stresser mig noget ... ikke at jeg kan sætte fingeren på det - men min krop opfører sig stresset ... og det kan jo hænge sammen med, at jeg netop i disse dage, tager beslutninger der har betydning for mig, mange år frem ... Og jeg lægger en plan helt uden om det barn, der har været planlagt så længe - og som der har været taget hensyn til måske kom i meget meget lang tid ... De planer jeg lægger nu, kan virkelig tilte, hvis det der barn nu alligevel skulle finde på at komme ... men jeg er nået frem til - at så er det sådan det er ... for hvis der kommer en baby, som tilter planerne - så har jeg jo babyen - og så må en hel masse andre ting komme til at synes ligegyldige ...

Det kan selvfølgelig også hænge sammen med, at jeg i morgen tidligt drager til København, for at bisætte min morfar, som døde i fredags ... ikke at jeg er specielt ked af det - for han var gammel og meget syg, og det var absolut ventet - men dødsfald gør mig altid lidt trist - uanset, hvor "i orden" de må siges at være :-/

Og weekenden kommer til at se noget anderledes ud end først planlagt ... og det selvom den blev planlagt engang sidste år ... fredag står den på TV2 koncert i Ballerup - men desværre har min mand måtte melde fra pga. arbejde, så jeg stod der med en billet, og ingen venner ... eller ... nåja - venner har jeg vel ... men ingen der lige kunne købe sådan en billet ... så jeg har inviteret min storebror med til koncert - og han blev rigtig glad for det - så den kommer til at bringe glæde alligevel den ekstra billet ... heldigvis :-)

Lørdag har jeg en aftale med den kennel der huser Tullehundens far ... og ham vil jeg jo gerne se - så når jeg alligevel er ovre - og har hunden med - så kunne jeg lige så godt aftale at komme op og se ham - især fordi at vores vovse har "forkert" hvalpe-pels ... hun ser ikke ud som racen normalt ser ud som hvalp - men faren så lige sådan ud - og han er en flot fyr idag - men med lidt kortere pels end moren - og det gør overhovedet ikke noget - det betyder lettere pelspleje - og hun kommer stadig til at leve op til racestandarden (ihvertfald i pels-øjemed) ... bare sådan hvis nu vi ville udstille og evt. avle ... selvom det vil vi nok ikke ... ikke det der avle-noget ihvertfald ... eller jo - det vil vi gerne - men ikke på hunden ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home