Sunday, February 05, 2006

Jeg kan åbenbart også lugte "det"

Jeg havde ikke tænkt over det før ... men efter Gittes indlæg er jeg kommet til at tænke over det ... så sent som igår, hvor vi var til en fest i spejder-regi - der var bl.a. et par, som har et enkelt barn der er på alder med Mathias ... og på et tidspunkt faldt talen på hus-størrelse og én siger til manden: måske I får flere børn - og han gør et eller andet måske er det et hurtigt blik hen på hustruen - måske er det en kort ansigtstrækning - jeg ved det ikke men jeg fanger, at det kunne de måske godt tænke sig, men det har ikke været let ... senere taler jeg med moren - og fordi jeg troede jeg havde fanget det, fortalte jeg om vores egne kvaler ved at lave børn - og hun siger at hun også har været mølle igennem ...

Jeg har mindst to andre par i tankerne, som jeg også har "gættet" ... begge gangene har det været mændene der har gjort et eller andet, som har gjort at jeg har kunne mærke det ... det er lidt spøjst ... Det er en sær evne at have - og en evne jeg gerne ville ha været for uden ... tror jeg.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

lidt farligt triks. Men også lidt sejt. Dem der ikke ved det ved os skal ikke vide det så jeg håber ikke vi gør noget som kan afsløre os. Men jeg tror nærmere det er fordi du er bib er du kan se andre.
Jeg har også oplevet at mange på mine forældres aldere har fortalt mig at det at de ikke har børn ikke er frivilligt... Mange ting falder på pas når man fortæller omverden om sintituation.

6/2/06 13:27  

Post a Comment

<< Home