Sunday, January 08, 2006

LA-LA-LA

Der er gode dage og der er dårlige dage ... sådan har det vist været hele tiden ... der er dage, hvor det barn som ikke gider komme, fylder alt alt alt ... og dage hvor jeg stort set ikke tænker på det ... fortiden tænker jeg meget lidt ... vist nok sådan generelt set ... men er alligevel i et voldsomt dårligt humør ... så det er ikke sådan, at jeg ved ikke at tænke på tingene, får lagt afstand til dem ... de fylder vældigt nok alligevel ...

Lige nu er jeg jo lidt bub-agtig ... eller ub-agtige ... der er længe til jeg skal igang med noget behandling igen ... jeg skal jo "lige" tabe mig først ... det er som om, at jeg på det punkt laver en *stikken-fingre-i-ørene-og-skriger-LALALA* ... som om jeg tænker, at det nok sker helt af sig selv, hvis ikke jeg gør noget ... eller oz gøre det måske ikke?

Jeg er ikke ked af det ... eller jo det er jeg nok ... men det er ikke ked-af-det-heden der fylder mest ... det er mere ligesom om at verden bare vil være besværlig og bare vil genere mig ... og så er det jo klart at jeg blir sur og snerrer af folk ... ik?

3 Comments:

Blogger GitteK said...

helt klart!

Men der er også nogen (piiiisse-irreterende kloge folk) der siger noget med
"SMIL TIL VERDEN OG DEN SMILER IGEN"

Baaaaaaaaaaaaah! eller...jaaa?

9/1/06 13:24  
Blogger Signe og Jan said...

Jo. Verden kan jo bare tage og opføre sig ordentligt.

10/1/06 18:13  
Blogger Unknown said...

Mange tak for hilsnen på min side.

Jeg kender de dage du beskriver alt for godt. Der er desvære alt for mange af dem.

med venlig hilsen
cs

13/1/06 21:21  

Post a Comment

<< Home