Sunday, December 11, 2005

Jeg har ikke testet

... og jeg har besluttet mig for at jeg bare er bindegal ... sådan må det jo være ...

For sådan helt ærligt og helt inde fra - så har jeg absolut intet at ha det i ... og jeg har vist oz skudt tanken fra mig ... selvfølgelig er jeg ikke gravid ... jeg har lige haft min menstruation for pokker ...

Måske tankerne bunder i en reel og begrundet frygt for netop at være blevet gravid netop nu - hvor jeg på grund af psykiske problemer har taget sovepiller (+ lidt andre "sjove" piller) - ikke mange - men stadig nok til at det ikke ville være sjovt at være et foster i min krop ... og skæbnens ironi, har før spillet mig et puds ... bare tænk på at det barn jeg har, er lavet gennem pessar og sæddræbende creme ...

Men nej ... selvsuggestion og almindelig rationel tankegang har fået overbevist mig ... og testen ude i skabet får lov at lege "lykke-test" lidt endnu ... den kan få lov at være testen-med-de-to-streger engang i marts eller april tror jeg ... håber jeg ... drømmer jeg om!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home