Thursday, December 08, 2005

vente-vente-vente

Nu går jeg igen bare og venter ... men altså - jeg venter jo kun på mig selv ... det var jo de der kilo jeg skulle tabe ... det går faktisk ik særlig godt med det ... altså - jeg tager ikke på - og det er jo egentlig udemærket - men eftersom at jeg har besluttet mig for, ikke at gå videre før jeg har tabt mig ... så ser det ud til at ha lidt lange udsigter - på trods af at jeg "ikke tager på" ...

Men altså - lige nu forsøger jeg at rygklappe mig selv, bare fordi jeg ikke tager på ... jeg fungerer absolut ikke sådan som jeg burde ... jeg er bare ked-ked-ked ... og som hos så mange andre kvinder, afføder ked-ked-ked-tilstanden en sær og næsten uimodståelig trang til chokolade - og det er faktisk rigtig skidt for det der vægttabsnoget ...

Men altså - det er ikke så genialt at brokke sig over ventetiden - når den eneste jeg venter på, er mig selv ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home