Sunday, November 13, 2005

Dnottet dnøndag ...

Søndag ... mmmm ... sove længe ... slappe af ... søndag ... det er ik nogen dårlig ting ...

Nu har jeg godt nok raget en forkølelse på størrelse med runde tårn til mig ... og umiddelbart er der ikke plads til runde tårn inde i mit hovede - så jeg føler mig lidt presset ...

Fordelen ved sådan en forkølelse er at man kan drikke kamille-te med honning - og et skvøp whisky i ... og helst meget af det ... kamille-te'en er godt fordi det er varmt og det løsner lissom lidt op ... honningen er godt fordi den smører halsen så ikke den gør så ondt og ikke "kradser" så meget ... og whisky'en ved jeg virkelig ikke om hjælper for noget - men om ik andet - så gør den det jo lidt morsommere at være syg-agtig ...

2 Comments:

Blogger Spirren said...

Prøv med en rumtotti lige inden sengetid.

God bedring:-)

14/11/05 16:55  
Blogger GitteK said...

honning er god mod Streptococcus pyogenes.... altså den bakterie der forårsager halsbetændelse...
Men ved ikke om alkoholen + det kogende vand, måske "ødelægger" effekten?????

Nåmen anyway...bare man bli´r rask før eller siden!

*nu med ny blog*

16/11/05 14:45  

Post a Comment

<< Home