Sunday, October 23, 2005

Hjemvendt :-)

Så er jeg hjemme ... Prag er en fantastisk by - både som shoppe-by og som nu-skal-vi-ud-og-se-by ...

Tjekkerne er et dejligt folk ... tænk at være i et land, hvor bilerne stopper ved fodgængerovergangene - og hvor det er normalt at man rejser sig for ældre i sporvognen og i Metroen ... jeg var dybt forundret første gang jeg så det - og ikke mindre forundret da det gik op for mig at det var sådan man gjorde i Prag ...

Jeg har fået set en masse: Prags borg inkl. vagtskifte, Karlsbroen, hovedstrøget, Benkirken (som ikke er i selve Prag men 40-50 km uden for) og så fik jeg jo shoppet i lange baner :-) Af gode sager vil jeg nævne krystalglas og parfume og en lyserød elefant



Psykisk er sådan en ferie en lise for sjælen ... jeg HAR tænkt behandling og jeg HAR tænkt graviditet (og mangel på samme) men det er ikke depressivt som det var for bare en uge siden ... Nu er jeg endelig klar til at se fremad igen ... Jeg har drukket rigeligt at det tjekkiske øl - det kan de altså der nede - og hver gang jeg satte sådan en godt krus øl til munden sved det lidt ... Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvor godt jeg gerne ville ha undværet det, for en graviditet ... De tanker tror jeg aldrig helt går væk :-/

Nu ser jeg frem til at vi skal til en lægesamtale på Skejby på torsdag - og så ser jeg frem til at være hormonfri i meget meget lang tid fremover ... og så må visheden om hvad der skal ske komme senere ...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Velkommen hjem igen :-)
Dejligt at høre, at i havde en god tur. Jeg ser også frem til vores samtale på torsdag. Måske vi ses derude. Vi skal til kl 9.10
Og jeg giver dig helt ret - tjekkerne kan sgu lave øl!!

Knus Lotte H

24/10/05 11:12  
Blogger HBT said...

Velkommen hjem. Og håber I får lidt afklaring efter torsdag.

Knus

24/10/05 15:57  
Blogger Mira said...

Velkommen hjem!!! Håber i finder en god løsning med lægerne på Skejby.

24/10/05 16:30  
Blogger Spirren said...

Velkommen tilbage.
Held og lykke med samtalen Torsdag.

24/10/05 18:29  
Blogger Unknown said...

Hvor lyder det skønt med sådan en ferie, velkommen hjem til regnen ;)
Og herfra; Held og lykke torsdag.
PUK

25/10/05 15:06  

Post a Comment

<< Home