Thursday, September 22, 2005

Så er "Aben" atter på sin plads

... Jeg har fået en abe ... I ved - en af den slags der sidder på skulderen og hvisker modstridende informationer i eens øre ... eller som får alle tanker drejet hen på graviditet ... uanset hvad jeg gør - så stikker aben sit grimme fjæs frem og fortæller mig at det er jo oz fordi jeg er gravid - eller at det er jo fordi jeg ikke er det ...




Jeg er ekstrem sulten ... og hele tiden ... det er ikke godt for slankekuren - men det er "rigtig" mad jeg spiser (faktisk er det meste rugbrødsmadder med leverpostej, syltet agurk og spegepølse) ... og ikke junk-mad ... alligevel virker det ikke som om jeg kan blive rigtig mæt - og straks er aben der ... AHA! - så er det jo nok fordi du er gravid ...

Jeg er meget meget træt og sover rigtig mange timer hver dag - både om natten og til middag og så lidt mere til middag ... og straks er aben der ... AHA! - så er det jo nok fordi du er gravid ...

Jeg har nogle "niv" i underlivet som jeg ikke kan huske jeg har haft efter de andre ICSI-forsøg ... og straks er aben der ... AHA! - så er det jo nok fordi du er gravid ...

Jeg forsøger at rationalisere med aben ... nej - jeg er sulten fordi jeg har været syg og kastet op - og derfor har jeg et kæmpe hul i maven ... Jeg er træt fordi det mentalt er pes' hårdt at være i behandling ... og fordi jeg rent faktisk har muligheden for at sove så meget som jeg gør ... og hvis ikke jeg mener at ha haft de der stik i underlivet ved de forrige forsøg - så er det nok fordi jeg har fortrængt det ...

Egentlig måtte den her ventetid godt være slut nu - så kunne jeg jo bare tage en test med en masse farver og især striber på og være pesse meget rigtig gravid ... men jeg skal ikke ha taget blodprøve før om 11 dage ... og får svaret om 12 ... måske jeg snyde-hjemme-tester inden ... eller ... det ved jeg at jeg gør - jeg har en del tests liggende ude i skabet ... og det ville jo næsten være synd ikke at benytte dem ...

NÅ ... fred være med aben - jeg blir vist nødt til at lade den bo, hvor den bor - jeg kan ikke gøre så meget andet :-/ ... og mens den så bor der - så vil jeg personligt heppe og krydse fingre for mine to guldæg

7 Comments:

Blogger Spirren said...

Jeg håber aben får ret :-)

23/9/05 09:19  
Blogger HBT said...

Jeg håber også at den søde abe har ret.

23/9/05 14:26  
Blogger Amocca said...

jeg hepper med dig for de to guldæg...

.... og jeg er på abens side... Du er gravid denne gang....

amocca

23/9/05 17:29  
Blogger Mira said...

Krydser for dine guldæg!!!

23/9/05 18:32  
Blogger Pia said...

Jeg håber også så inderligt at aben får ret.

Pia

23/9/05 19:44  
Blogger GitteK said...

Go Abe -Go Abe!!!

23/9/05 23:32  
Blogger Unknown said...

Aber ligner meget mennesker - så mon ikke den er der for at hjælpe dig med at passe på guldæggene ;)
Jeg holder med dig.
PUK

25/9/05 17:44  

Post a Comment

<< Home