Wednesday, August 31, 2005

Hedeture og humørsvingninger

... er heldigvis snart historie ... i morgen eftermiddag begynder opturen ... i morgen eftermiddag mixer jeg noget junk og jager en kanyle i mit maveskind :-) og jeg glææææder mig ... det er godt nok en underlig bagvendt verden, denne BIB-verden ...

Denne nedtur har været værre end den forrige ... tror jeg ... der er jo rent faktisk også mulighed for at jeg har fortrængt det ... og hvis det er sådan det hænger sammen - så er det jo bare godt - så er der håb for jeg også glemmer denne hormon-tur-fra-helvede ...

De sidste par dage er gået med at tude og ha ondt af mig selv ... for nøøøøj hvor har jeg det hårdt ... nåja - og så har min mand da også fået nogle fur ... og nogle af dem har endda været fortjent ...

Faktisk har vi en masse omkring hans rygning ... alt hvad jeg har kunne finde om rygning og fertilitet og om passiv rygning og IVF har jeg givet ham link til - og bedt ham om at læse ... og han gør det ikke ... faktisk tror jeg han stikker fingrene i ørene og skriger LA LA LA ... det er ikke opførelse der er særlig kompatibel med mig ... generelt set - og den er så 400% slet ikke til at ha med at gøre når jeg er på hormoner og slankekur (har faktisk tabt 8 kg ... og tæller stadig) ... Nu har jeg så endelig fået ham til at gå et andet sted hen når han skal ryge, så ikke han ryger i det rum hvor jeg er ... og det er sårn set oz fint nok ... men han skulle jo egentlig bare holde helt op ... og det er som om han ikke fatter det ... måske jeg har giftet mig med en mand der ikke blot er fertilt udfordret ... han er måske også DÅM! - han er ihvertfald besværlig i disse dage.

2 Comments:

Blogger Amocca said...

sjovt som mænnerne altid er DÅMME når man er på nedregulering????

Hey... det er torsdag og eftersom den er over 12 er det også eftermiddag... held og lykke med junkeriet om ikke så længe

1/9/05 12:35  
Blogger Spirren said...

Tillykke med de 8 kilo, det er godt gået.

Jeg håber, opturen vil kunne give dig nogle bedre dage...

Knus M.S

1/9/05 16:49  

Post a Comment

<< Home