Tuesday, August 16, 2005

festival.

Så er årets festival ovre ... god som altid :-)

Jeg drak næsten ikke noget alkohol under årets festival ... jeg forsøgte lidt lørdag - men efter 1½ breezer var der kontant afregning på hovedpinekontoen *SLAM* ... og den sidder der endnu den der skodhovedpine fra helvede :-/

I dag var dagen, hvor jeg skulle igang med nedreguleringen ... egentlig lidt underligt ... allerede inden jeg fik sprøjten var jeg ramt af de ting som ellers er bivirkningerne ved nedreguleringen:
Jeg er lettere ustabil - måske fordi det rammer mig meget mere end jeg vil være ved, at jeg er igang med sidste forsøg nu ... måske er det noget andet ... jeg ved det ikke - men jeg ved, at det ikke er normalt for mig at bryde hulkende sammen fordi min mand er kørt i bilen, selvom vi har aftalt at han skulle tage scooteren ... det er ikke helt normalt :-/ ... og hovedpinen fra helvede sidder jo, hvor den sidder - og der blir den sikkert siddende i mange dage endnu ...

Men nu er jeg igang - og som det er sagt før: det blir jo nødt til at lykkes denne gang - så det gør det vel ... og jeg har oz tabt mig 6½ kg. allerede - så det går da den rigtige vej - målet var 8-10 inden ægoplægning - og det tror jeg faktisk at jeg når :-)

Det var lidt for nu - og en forklaring på, hvorfor jeg ikke har skrevet de sidste mange dage ...

Åhja - og så skal jeg jo fortælle at jeg jo, midt under lukke-koncerten med Anastacia, lagde hovedet tilbage - og mens hendes bassist kørte en suveræn solo af, så jeg en stjerne skyde hele vejen hen over himlen ... OG jeg huskede at ønske ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home