Thursday, July 28, 2005

Men hov ...

Var det nu meningen ???

I nat fik jeg min mens ... nu er jeg nattemenneske - så jeg har ret meget styr på at min menstruation kom omkring kl. 3 i nat ... Planen har hele tiden været at lade tilfældigheder råde i denne omgang ... kom vi med var det fint - og hvis ikke - så var det også fin ... De andre gange jeg har meldt mig til, har jeg siddet ved telefonen klokken lidt i 10 og været klar-klar til at ringe så snart de åbnede ... i "morges" vågnede jeg ved 11-tiden - og kom i tanke om at jeg da også skulle ringe ... jeg fandt telefon nummeret frem til "tilmeldingeslinien" - men der var optaget ... jeg kom igennem omkring 11.20 - og var ret sikker på et afslag - og det ville også være fint - for de skal jo også bruges - så man er sikker på at komme med 3. gang ... men altså - det var helt vildt underligt - der var plads til os - og vi kom med ... så startskudet til 3. og sidste ICSI er skudt igang ...

Lige først vidste jeg ikke om jeg var glad for det ... men det er jeg nu ... det er dejligt at være igang igen - og lysten til at tabe mig er blevet endnu større - og det er blevet endnu vigtigere at jeg gør det ... Der har været meget ambivalent-hed der har spøgt omkring dette sidste forsøg - netop fordi det er sidste forsøg ... jeg har ville gemme det ... men til hvad? til jeg var sikker på at det ville lykkedes? jeg ved ikke til hvad ... jeg ville bare gerne gemme det - så jeg kunne blive ved med at sige at vi jo har et forsøg endnu ... jeg ved godt med mit hovede at det er fjollet ... men det ændrer ik på at sådan ville jeg gerne ha haft det ...

Anyway ... starten er gået og foreløbig hedder det Zolardex (depot) indsprøjtning d. 16/8 og 1. scanning d. 20/8 ...

Og lad så denne gang være lykkens gang ... pleeeeeeaaaaseeeeee!

4 Comments:

Blogger Spirren said...

Tilykke med atI kom med :-)

Knus

28/7/05 09:04  
Blogger HBT said...

Ja tillykke med det. Det er da også perfekt at dig og amocca så kan følges ad her i blogland.

Lyder spændende med de depotindsprøjtninger - er det en anden form for nedregulering?

Knus

28/7/05 09:44  
Blogger Freudika said...

ja - depotindsprøjtningen er bare en anden måde at blive nedreguleret på ... hvis man f.eks nu er hysterisk med sin næse og ikke vil ha næsespray ...

28/7/05 20:12  
Blogger GitteK said...

Åh ja! Pleeeeeeeeeeeease!

1/8/05 08:22  

Post a Comment

<< Home