Friday, July 29, 2005

Pride and Prejudice

Amocca havde for nyligt et post der hed "Fornuft og Følelse" ... og idag er det så stolthed og fordom der er titlen ... vi har lige et Jane Austen-tema gående ... i modsætning til Amoccas post, handler mit indlæg rent faktisk om Jane Austens roman ... som er min trøst til alle tider - ikke i bog-form men i DVD-form ...

Når verden er dum og jeg er træt og sur og ik gider verden ... så lukker jeg mig inde i min egen lille verden med Colin Firth og min P&P-DVD ... og så kan verden ikke være ond ...

I går var sådan en dag ... forsinket PMS ... menstruationshovedpine (min tro følgesvend) og alt alt alt for lidt søvn ... så jeg puttede mig ind under min dyne, satte P&P på dvd'en .. fandt en rest chokoladekage som var bagt til dagen inden og så gik jeg i hule-mode ... det er toppen af selvforkælelse i min verden ... altså ... at chokoladekage kan fixe alle problemer - det ved vi jo ... men sammen med P&P ... så er det totalt yndlingsvidundermiddel :-)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mr. Darcy redder altid dagen ;)
Jeg håber du er kommet ovenpå igen med hjælp fra ham og chokoladekagen. Hvem havde også troet at sådan noget palmin oprørt med kulør kunne smage godt?
Vi ses i morgen :-*

29/7/05 19:41  
Blogger Amocca said...

En lidt anderledes udgave af joggingbusken - og så længe det kun er en gang imellem - så er det altid godt ;-)

Amocca

30/7/05 14:31  
Blogger GitteK said...

Prh hvad det lyder hyggeligt.
Jeg har kun læst bogen, så ring lige efter mig næste gang, hvis der er plads til mig under dynen...

KNUS

1/8/05 08:24  

Post a Comment

<< Home