Wednesday, August 17, 2005

International blogdag

Så var det min blogs tur til at få besøg fra det store udland


Hovedpinen fra helvede følger stadig med ... ellers har jeg ingen bivirkninger af nedreguleringen ... endnu :-/ ... jeg indrømmer at jeg ikke er dybt optimist i den forbindelse ... men det går jo - fordi det skal gå ... humøret har ikke været for godt i mange dage - så at det ikke er på toppen kan næppe tilskrives som en bivirkning ... måske hvis det ikke blir bedre i løbet af nogle dage ... men lige nu, er det bare en reaktion på at vi er igang ... har jeg besluttet!

Jeg talte med arbejdet idag - og besluttede mig for at fortælle dem at vi er igang med behandling - de vil ha et møde med mig i morgen - og så blir det besluttet om jeg skal blive der på trods af at jeg er i behandling - eller om de hellere vil gå videre med en mere "stabil" medarbejder ... jeg kunne pludselig mærke at ærlighed var eneste vej frem ... så måtte jeg jo fortælle dem det ... og så må jeg se i morgen hvad der sker ...

6 Comments:

Blogger HBT said...

Pu ha det bliver spændende i morgen hva. Jeg håber at de er SÅ glad for sig at de er ligeglade med behandlingen.

Krydser fingre for dig.

Knus

18/8/05 11:51  
Blogger HBT said...

Sprogspasser er jeg vist i dag. Der skulle så SÅ glade for dig.

18/8/05 11:51  
Blogger GitteK said...

Jamen Freud! Gu´lykkes det!!!
Man skal gøre hvad man har det bedst med! og er det ærlighed om projektet så må det jo blive som det bliver... Det er jo trods alt dig selv (og ikke jobbet) du skal kunne leve med 24/7/365

Knus!

18/8/05 15:59  
Blogger Freudika said...

Så fik jeg talt med jobbet ... og de sys ikke jeg skulle fortsætte ... og egentlig har jeg det ok med det, måske fordi jeg nu ved at jeg gir vores sidste forsøg de bedste muligheder overhovedet ... når jeg ikke er på jobbet - så kommer jeg ikke lige til at trække rundt med en palle med kæmpelæs eller kokmmer til at løfte på en pakke der vejer mere end jeg lige tror ... nu er der ro omkring det - og måske var det oz det jeg helst ville ... det er ihvertfald sådan det blir :-)

18/8/05 16:06  
Blogger GitteK said...

Jamen så er det jo trods alt dejligt!
KNUS!

18/8/05 17:57  
Blogger HBT said...

Hmmm de er da dumme at de ikke vel beholde dig.

Men du har ret nu får dit forsøg OPTIMALE vilkår det er også sådan jeg nu ser min fyring.

Så kan vi passe på os selv ;-)
- og selvfølgelig lykkes det denne gang.

Knus

18/8/05 18:32  

Post a Comment

<< Home