Friday, August 26, 2005

Ustabil ... hvem mig?

Mens er selvfølgelig kommet ... ingen mirakler der ... jeg skulle jo bare aftale med en veninde at jeg ville teste her til morgen hvis ik den var kommet ... og så kom den selvfølgelig i går aftes ... meget test-besparende system jeg har udtænkt der ...

Idag har været nedreguleringsdagen fra helvede ... jeg har det som om der er noget der er på vej ud af mit hovede ... og jeg har været ramt af det dårligste humør i hele verden ... og så kom jeg jo til at se ER i eftermiddags ... lige præcis det afsnit hvor Mark dør ... og jeg tuuuudede og hulkede ... og kunne slet ikke stoppe igen ... og da det så var ved at være ovre ... så var jeg godt igang med at se endnu et afsnit af ER ... hvor der er en lille pige der dør ... og så tød jeg igen ... og så synes jeg generelt bare at verden er uretfærdig og at folk er dumme ... Egentlig har det været sikrest for mig og mine omgivelser at jeg har ligget inde i min seng det meste af dagen ... men det gir også kvaler ... jeg er jo en af de der bib'ere som faktisk er ib'er ... så det der barn jeg har... en 9årig purk ... dejlig dreng - som absolut kan mærke at der er noget galt ... og så får jeg den ondeste samvittighed ... svigter jeg nu mit barn, i kampen for at lave endnu et barn? ... er jeg så en dårlig mor - og fortjener jeg så overhovedet, at få det barn? Ja - jeg er god til selvbebrejdelser på en dag som denne ... heldigvis er dagen snart ovre ... og der er kun 5 dage til scanningen - og forhåbentlig optur-start ... så håber jeg bare at det betyder, at den her ustabile bitch forlader mig, så jeg kan blive mig selv igen ...

3 Comments:

Blogger Amocca said...

Jeg føler meget med dig... og glem de der selvbebrejdelser - du ved udemærket godt at din unge er den heldigste unge i verden, for han har dig til mor! Basta!

Glæder mig til du joiner mig på optur - og at opturen er noget sjovere for os begge end nedreguleringen har været

Amocca

26/8/05 01:49  
Blogger Unknown said...

Jeg er bestemt stor tilhænger af tv-serier som den måde man trigger sig selv til en ordentlig tudetur. Indimellem falder jeg endda over afsnit der har så lidt plot men så stort tudepotentiale at jeg tror de er produceret til formålet. Meget praktisk for os moderne mennesker ;)

Og mon så ikke de dumme selvbebrejdelser skulle jages væk med en god pudekamp med drengen - og så en kop varm kakao? Der er jo ingen hold i "dårlig mor" påstanden - så den er snart væk igen.

PUK

26/8/05 09:09  
Blogger Mira said...

Åh nej din stakkel. Håber du snart skal på nogen opturs drugs.

Knuser herfra

26/8/05 13:45  

Post a Comment

<< Home