Saturday, August 20, 2005

Godt igang med nedreguleringen ...

Nedreguleringen passer jo sig selv når det er med depotsprøjte ... og heldigt for det - for jeg er en klovn til det der med at huske medicin på faste tidspunkter ... heldigvis har jeg min telefon til at minde mig om det, når det er at jeg skal...

Bivirkninger ... nøhhhh ik særligt ... lidt skod-hovedpine ... lidt hedeture ... humørsvingninger? naaahhh ... det er og bliver min mand og resten af verden der er besværlige i disse dage - det har intet med mig at gøre ... intet siger jeg jer!
... selvom det er lidt underligt at jeg kan sidde stille og roligt - og ud af ingenting blive ramt af melankoli ... dårligt humør helt uden grund ... ingen har sagt eller gjort noget ... eller klart nogen jo ha gjort noget - for det kan jo ik bare sådan komme helt uden grund ... kan det?

Vikariatet er jo stoppet - og på mandag dribler jeg til lægen og ser om jeg kan få ham til at sygemelde mig, så jeg har helt ro til dette forsøg ... har lidt svært ved at se, hvordan jeg skal sælge ham idéen - men mon ik jeg finder på noget inden mandag ... ellers modtages råd med kyshånd :-)

6 Comments:

Blogger Amocca said...

infertility stress syndrome?

amocca

21/8/05 01:27  
Blogger Freudika said...

Ja da ... men det kan godt være det er for nymodens for min læge ... men mon ik jeg skulle lave lidt print af noget og tage med til ham ... og jeg har jo haft arbejdsstress - og når først man har haft stress - så rammes man lettere af det igen ... så det er slet ik nogen dårlig ide :-)

21/8/05 01:33  
Blogger HBT said...

Ja godt forslag amocca.

Håber du kan få lægen med på en sygemelding.

21/8/05 13:58  
Blogger GitteK said...

Øøøøhmnn... ingen gode råd herfra!

Bare lige et knus!

21/8/05 20:24  
Blogger Freudika said...

Og min læge kunne slet ikke se nogen problemer i at jeg skulle sygemeldes ... det er lige før jeg tror, at han brugte ordet "selvfølgelig" - så det var dejligt :-)

22/8/05 10:49  
Blogger Amocca said...

det var da en god nyhed freud - tillykke med det

Amocca

22/8/05 23:28  

Post a Comment

<< Home