Monday, September 05, 2005

Ikke i aften skat - jeg har hovedpine

... det er sådan en plade jeg har spillet herhjemme i rigtig mange uger efterhånden ... faktisk så længe, at det er godt at vores kommende barn skal laves i en kop på Skejby og ikke i ægtesengen -

Jeg hader mine hormoner ... eller nej - de er såmænd ok - men bivirkningerne - som stadig ikke har fattet at de ikke behøver at bo hos mig mere, dem hader jeg.

Jeg sys egentlig ik jeg har bestilt andet end at brokke mig i det her forsøg - men til mit forsvar vil jeg sige, at jeg har været ret ramt af de der bivirkninger ... og så er jeg sårbar ... det er vores sidste forsøg og jeg gør mig en masse hvad-nu-hvis-tanker ... og jeg er sikker på det ikke just hjælper hovedpinen til at lette :-/ Men jeg kan desværre ikke lade være ... hvor ville det være dejligt, bare at kunne flyde med - det som sker, sker - og jeg kan hverken gøre fra eller til ... sådan er fakta jo ... men ikke destomindre forsøger jeg at styre slagets gang med mine tanker ... tsk tsk tsk - hvor er det egentlig fjollet ... Det må være fortsættet for i mogen - at give slip og tage en dag ad gangen ... bare i morgen ...

1 Comments:

Blogger Spirren said...

Råb lige højt Freudika, hvis du finder opskriftr på at give slip !

6/9/05 11:13  

Post a Comment

<< Home