Thursday, September 01, 2005

Så er junkeriet igang

og heldigvis for det ... besluttede mig for at kl. 15 var et rigtig godt stikke-tidspunkt ... og da jeg havde stukket kl. 15 idag ... kom jeg i tanke om, at i morgen på samme tid sidder jeg i en bil et eller andet sted mellem Skanderborg og København ... men man kan vel oz junke på en rasteplads - det har andre sikkert gjort før mig ... så sådan blir det.

Jeg fandt en gammel klassekammerat på msn igår ... en gut jeg har gået på aftenskole sammen med for nogle år siden ... og vi talte om løst og fast - og kom også ind på at vi er i behandling ... og han sir at han kender rumlen - de har været i behandling i mange mange år ... har både en række IUI-forsøg og et par IVFforsøg bag sig ... hans kone danner for mange og for umodne æg ... og jeg fortæller om vores behandling og at grunden til at vi er i behandling er, at min mands sæd er relativ ringe ... han sir som det mest selvfølgelige - at hvis det er hans kone og min mand der har problemerne - så ku det jo være at vi skulle forsøge os ... meeehnn jeg takkede pænt nej ;D
Jeg brugte også lejligheden til at undskylde med tilbagevirkende kraft ... hvis nu at jeg havde sagt noget dumt - for det kan jeg sagtens ha kommet til ... folk er jo tankeløse - og det har jeg helt sikkert også selv været ... men hvor er det fint at få lov at undskylde - hvor er det egentlig godt at være blevet klogere ... selvom jeg ville godt være kommet lidt lettere til den lærdom :-/

I weekenden står den på det årlige familietamtam - jeg frygter det ikke så meget i år som sidste år .. i år er det mindste barn næsten 1 år ... sidste år var der en 3-4-måneders lillebitte baby med - det var hårdt ... og så vidt jeg ved, er der heller ingen gravide ... men jeg kan jo blive overrasket ... men jeg gir mig selv plads til ikke at ville være der ... jeg har på forhånd givet mig lov til at gå min vej ... det hjælper at vide at det rent faktisk er en mulighed - jeg behøver ikke at lide, hvis ikke jeg kan holde ud at være der.

2 Comments:

Blogger Spirren said...

Det lyder som en rigtig god plan, det med at gå din vej, hvis behovet skulle melde sig.

Knus

4/9/05 19:26  
Blogger Monja said...

Hej Camilla

Jeg kender godt det der med familiekomsammener. Nogle gange føler man sig lidt mere sikker på omgivelserne og ikke mindst sig selv. I min omgangskreds og blandt min familier er der heller ingen babyer eller gravide lige nu (7, 9, 13) og jeg nyder det så meget, men frygter også at der pludselig kommer et babyboom igen. Jeg håber du også går fri denne gang.

Knus Monja

4/9/05 20:26  

Post a Comment

<< Home