Saturday, September 17, 2005

Jeg øver mig gør jeg

Jeg har brugt de sidste par dage med hovedet i en spand - eller i wc-kummen ... jeg har ikke holdt noget i mig og det jeg har forsøgt at indtage, har været cola - sådan rigtig cola med masser af sukker i - og vand ... i går kastede jeg så op for sidste gang i denne omgang - men har alligevel noget kvalme stadig væk ...

Idag stod den så på ægudtagning "juhu" - som jeg bare ikke er særlig god til - jeg bliver pumpet med smertestillende - og alligevel gør det sindsygt ondt ... der blev hevet 6 æg ud af mig - ikke videre imponerende - og jeg tror ikke at mere end de 3 er "brugbare" æg ... og vi har ikke erfaring med stor befrugtningsprocent - desværre - så hvis der overhovedet er æg til oplægning mandag - så er det temmelig imponerende ...

Nu har jeg så let kvalme, smerter - eller noget der ligner lidt - i underlivet - og en sær lyst til en burger fra grilbaren ... så egentlig - så tror jeg at jeg øver mig i at være gravid ...

8 Comments:

Blogger HBT said...

Stakkels dig sikke en omgang du har dig lige nu.

Jeg håber da for jer at der er brugbare æg i morgen. Det vil jeg krydse fingre for.

Og god bedring til dig.

Knus

18/9/05 11:25  
Blogger GitteK said...

øvelse gør mester siger man jo!
Og hvem vil ikke gerne være mester...om ikke andet så i 8-9 måneders tid ;o)

Krydser for æggebasserne i morgen! (og fremefter selvfølgelig!)

18/9/05 13:12  
Blogger Spirren said...

også xxxxxx herfra...

Knus

18/9/05 14:17  
Blogger Unknown said...

Det kan da aldrig skade at øve ;)
Held...

18/9/05 19:45  
Blogger Amocca said...

og da er da bare godt at du øver dig - for det er jo det du skal de næste 8½ måned....

Krammer
AMocca

18/9/05 20:51  
Blogger Lene said...

Det lyder godt nok ikke sjovt.. Ehm.. et dumt spørgsmål fra en udenforstående: hvordan tager de æggene ud? Med kanyler eller??

Håber det gik godt idag og at der var nogle til at lægge op.

Tanker fra Lene

19/9/05 21:19  
Blogger Freudika said...

Hej Lene

De tager æggene ud med en lang kanyle - som er tilkoblet en scanner - og så går de gennem skeden ud i bughulen og så ind i æggestokken hvor de tømmer en follikkel ad gangen ... og så samme tur i den anden side ...

19/9/05 22:41  
Blogger Lene said...

Føj det lyder ikke behageligt. Der skal mod og mandshjerte til sådan en omgang.

20/9/05 22:28  

Post a Comment

<< Home