Thursday, October 13, 2005

mmmmm ... Ferie!

F - E siger fe. R - I siger ri. E siger e .. fe-ri-e ... Jaahhhh!!!

Så er der mindre end et døgn til afgang ... Prag pas på - her kommer vi ...

Jeg er stadig i et sært humør og er temmelig nedtrykt - har læst mere om stress og infertilitet på nettet de seneste dage, for jeg er ikke i tvivl om at jeg har stress - og med det for øje - så er en uge i Prag helt sikkert en god ide ...

Men jeg er kommet mere overens med mit humør de sidste par dage - det er ok at jeg er lettere depressiv og at jeg ikke synes at verden er et fantastisk sted lige nu - for gu er det ej ... jeg håber at det vender - at jeg på et tidspunkt kan se lidt lysere på det hele - men det er ikke lige nu - og det er oz ok ...

Mht. de fryseæg jeg har - så er jeg overhovedet ikke særlig optimistisk - har lige læst på et forum om en der havde 4 + 4 + 3 æg på frys - hvoraf ingen af dem overlevede optøningen ... så ser vores 3 æg lige pludselig ikke ud af mange ... men hvem ved - vi kan jo være heldige :-) Det vil jeg lige nu vælge at tro på at vi godt kan være ... hvis held går efter tur - så er det ihvertfald snart vores tur til at få lidt af det ;-)

Nu vil jeg pakke mig og gøre mig rejseklar ... kan I passe godt på blogland mens jeg er væk ...

8 Comments:

Blogger Mira said...

God ferie!!! Nyd nu det gode tjekkiske øl :-)

13/10/05 21:59  
Blogger QVINDEN said...

Arh ... den pokkers stress! Jeg føler med dig og kan kun sige: Gear ned, slap af, mærk efter og giv dig selv lov at være ked, sur og trist.
Jeg er sikker på, at det vender igen. Det gør det!

14/10/05 07:30  
Blogger Spirren said...

Godt ferie Freudika

14/10/05 10:46  
Blogger HBT said...

Kan I have en RIGTIG god ferie.

Knus

14/10/05 13:14  
Blogger Amocca said...

god ferie - hvorfor er jeg endnu ikke blevet officielt inviteret med?

hvis jeg var en kat ville jeg have tisset i jeres kufferter ;)

nyd det tjekkiske øl, slap af og vær god ved diig selv

14/10/05 14:13  
Blogger Freudika said...

Tak allesammen - og undskyld Amocca - men vi er allerede 5 i bilen - så hvis der skal presses mere ind - så blir det rætty trængt ;-)

14/10/05 15:24  
Blogger soesterlystig said...

Æj, i skal bare allesammen på ferie, mens jeg må knokle:-) God tur - jeg ææælsker Prag!

15/10/05 18:03  
Blogger GitteK said...

Kommer du ikke snart hjem, hva????

23/10/05 10:44  

Post a Comment

<< Home