Thursday, October 06, 2005

Jeg ved det jo godt ...

Den lammende sorg fortager sig hurtigt ... jeg har ikke længere bare lyst til at blive i min seng for altid ... (kun til omkring kl. 13 ca ;-)

Jeg er stadig træt af at jeg ikke skulle være gravid denne gang - jeg er træt af, at jeg har min menstruation så jeg hele tiden bliver mindet om det - jeg er stadig træt af at jeg kan mærke det strammer efterhånden ... hvad gør vi nu!?!

Vi har jo godt nok nogle æg i fryseren ... men jeg har ikke den store tiltro til fryseæg - selvom jeg da har hørt om frysebørn ... så kræver det jo stadig at æggene overlever optøningen ... men på den anden side - sidst jeg havde to æg i fryseren, overlevede de jo begge to optøningen ... så det gør de der superæg jeg har nu da også - sådan kan, må og skal det være ...

Nu hvor sorgen er lettet, kan vi se frem ad - og vi har aftalt en lægesamtale på hospitalet inden vi bruger de famøse fryseæg - dels for at høre om de vil tø et strå op ad gangen ... og for at høre hvad vi selv kan gøre ... hvor meget har min overvægt indflydelse - hvor meget har min mands rygning indflydelse ... og sikkert en millionmilliard andre ting ... som vi ikke er kommet i tanke om endnu ...

MEN først skal vi på ferie ferie ferie :-)

Prag (og det tjekkiske øl) venter os - og det kan jeg jo drikke min del af ... desværre ... ville hellere ha undværet øllet og så være gravid ... men når nu det ikke skulle være - så skal jeg ha spandevis af det tjekkiske øl :-D

6 Comments:

Blogger Spirren said...

Rigtig god ferie:-)

7/10/05 11:35  
Blogger HBT said...

Ja i må have en rigtig rigtig god ferie. Så i kommer hjem med fornyet energi og kræfter til et fryseforsøg som skal give gevinst.

7/10/05 12:27  
Anonymous Anonymous said...

God tur! Jeg tror at I begge trænger til den

7/10/05 15:11  
Blogger Amocca said...

god tur - må jeg komme med? jeg trænger virkelig til at flygte lidt fra hverdagen...

7/10/05 16:14  
Blogger Pia said...

Intet er mere energigivende end en rigtig god ferie i familiens skød.
Rigtig god tur.
Glæder mig til jeg skal på ferie, om præcis 33 dage rejser vi til Ægypten.

Knus
Pia

8/10/05 12:59  
Blogger soesterlystig said...

Drik et par af de tjekkiske for mig... mmmm...God tur!

8/10/05 20:29  

Post a Comment

<< Home