Saturday, October 01, 2005

Og så begyndte hun at vakle i sin tro

... den sikre overbevisning er fløjet ... jeg tror ikke længere på det :´(

Halsbranden og den overdrevne sult jeg har følt er gået ... trætheden følger mig stadig - men jeg har vist oz et eller andet i kroppen - noget sygdomsnoget som ik rigtig vil bryde ud ...

Jeg ved ik hvor overbevisningen gik hen ... men væk er den ... nu er der bare tilbage at vente og vente ... nåja det har jeg gjort hele tiden men jeg har hele tiden ventet på en positiv prøve - nu venter jeg på et negativt svar ... ævæv ...

Det er ikke fordi jeg har fået min mens eller noget ... det plejer jeg heller ikke at få, før et par dage efter blodprøven - tror det er progestan'en der udskyder den - ellers så var den vel kommet ...

I morges ville jeg ha tisse-testet - men glemte det ... nu må jeg se om jeg ik kan huske det i morgen - og hvis der mod forventning skulle komme op til flere striber på testen - så skal jeg nok skrive det her inde ...

Årrhh totalt nedturs-agtigt indlæg i min blog her ... men sådan må det være ...

4 Comments:

Blogger Pia said...

Jeg vælger nu at tro på aben indtil det modsatte er bevist.

Knus
Pia

2/10/05 08:57  
Anonymous Anonymous said...

Ih altså *S* de dersens gravivitetssymtomer starter for nogen først omkring 7 8 uge, så der er ikke noget der siger at du ikke er gravid, nyd det gode vejr eller læs en god bog.
Og så husk lige den tissetest *s

2/10/05 13:44  
Blogger Spirren said...

Nu om dage er de fleste tissetest indrettet på den måde, at de kan tages dørgnet rundt og stadig vise det rigtige svar.

Det er imorgen der er dommedag ik, eller er det først Tirsdag ?

Uh jeg krydser og hepper stadig herfra sidelinjen

Knus M.S

2/10/05 16:19  
Blogger HBT said...

Jeg tror også på aben - så længe der ikke er blod er der MASSER af håb. Nå ja nogen med blod er jo trods alt også normalt gravide.

Krydser fingre for at den er der.

2/10/05 16:41  

Post a Comment

<< Home