Tuesday, September 27, 2005

Aben driller stadig

Nu driller den, fordi den er ved at få mig overbevist ... overbevist i en sådan grad at jeg blir fuldstændig forbløffet, hvis ikke jeg er gravid ... det er egentlig nok ikke så godt, tænker jeg ... :-/

Men hvad kan jeg gøre ... jeg har nogle tegn denne gang som jeg ikke har haft før ... kan bare nævne halsbrand som et eksempel :-X

Der er 6 dage til jeg skal ha taget blodprøve - og 7 dage til jeg får svaret ... ventetiden er stadig urimelig lang ... jeg har tisse-testet allerede - bragende negativt naturligvis - men alligevel er jeg stadig overbevist om at jeg selvfølgelig er gravid ...

Jeg hader at jeg sidder og skriver det her - hvad nu hvis jeg ikke er alligevel? tjah - det ændrer jo ik på noget - at jeg har skrevet det her ...

Det er sært - jeg har jo haft den overbevisning før - og der var den der jo ikke ... det gør mig selvfølglig noget nervøs - men det afholder mig ikke fra at tro fuldt og fast på at den er der ... faktisk har jeg bildt min mand ind at jeg venter tvillinger ... en pige og en dreng ... kan jo lisså godt køre den til stregen, når jeg brillere med den kvindelige intuition - som tidligere har vist sig ikke at være til at stole på ;D

Anyway - jeg tæller ned til på tirsdag, hvor jeg får det rigtige svar ... blodprøvesvaret - men lur mig om jeg ikke får taget mindst en tissetest til inden ...

I øvrigt så hader jeg skejby en lille smule for at de først vil give os svaret dagen efter blodprøven ... det er da noget pjat *ruller-med-øjnene* som om vi ikke får ventet rigeligt i det her bib-cirkus ...

7 Comments:

Blogger HBT said...

Ja det er noget pjat at i ikke kan få svaret samme dag.

Håber nu at den kvindelige intuition er god nok denne gang.

28/9/05 10:08  
Blogger Spirren said...

Din tro på at det her forsøg vil lykkedes for Jer, må være det bedste, du kan gøre lige nu.
Hold fast og hold ud lidt endnu, så er du der...

Knus

28/9/05 16:26  
Blogger Pia said...

Åh, jeg krydser også fingre og tæer, og vil blot sige, at du hos mig altid kan finde en allieret, hvis du vil mht. et tidligere svar.
Blot en orientering.

Knus
Pia

28/9/05 19:55  
Blogger Amocca said...

jeg håber virkelig at den er der denne gang freud og at din intuition holder stik....

Jeg er jo så heldig at kende "nogen inden for murene" så jeg har fået mit blodprøvesvar samme dag hver gang... ikke at det var særligt interessant da jeg jo begge gange har vidst hvad den ville sige :(

Men det betyder jo altså, at de er der allerede samme dag... Første gang fik jeg tager prøven om formiddagen, der fik jeg svar om aftenen, denne gang fik jeg tager prøven kl lidt over 8 om morgnen og fik svaret om eftermiddagen...

Så tag imod Pias venlige forslag :)

Amocca

29/9/05 10:08  
Blogger GitteK said...

Goooood abe! dyyyyygtiiiig abe!

Yearh yearh!!!

29/9/05 18:21  
Blogger Mira said...

Venter i spænding på dit selvfølgeligt positive blodprøve resultat :-)

30/9/05 17:14  
Anonymous Anonymous said...

Ja, formentlig sa det er

8/12/09 06:49  

Post a Comment

<< Home