Friday, December 09, 2005

Ok - så er det sket med mig - bindegal er diagnosen

Jeg tror jeg er gravid ... altså lige bortset fra at jeg jo ved at jeg ikke er det

Grunden til at jeg ved det er, dels at jeg lige har haft min mens (et ret godt tegn!) og dels at min mands sæd jo er så dårlig, at han sandsynligvis ikke ville kunne befrugte mig naturligt, selvom han fik 100 "kom'ninger" til det (ok sædafgange er et korrekt ord at bruge her - men jeg kan bedre li' kom'ninger)

Men hvorfor er det så lige at jeg tror at jeg er gravid? ... fordi jeg er skudt i roen? (godt bud dér) eller er det fordi min krop giver mig sære tegn? (næhhh ik sønderligt) ... og hvorfor er det lige at jeg ikke bare tager den test jeg har liggende ude i skabet? ... tjah ... skudt i roen er nok det bedste bud ... og testen? tjah ... jeg gider ikke tage den og være til grin over for en sølle test med bare en sølle streg som jeg jo ved vil være resultatet ... jeg ved jo oz godt at dem der styrer de der streger-nummer-to ikke har trukket mit nummer ud endnu ... så jeg kan lige så godt la' vær'

åh skod! Mon det virkelig er sket - jeg er blevet bindegal af det her behandlingscirkus

6 Comments:

Blogger HBT said...

Tag den test så din hjerne kan få synligt bevis.

Men ja man bliver bindegal af dette cirkus.

9/12/05 17:39  
Blogger MariaG said...

Puha...bindegal...ja, det bliver man sgu!!

Om du skal tage testen, ved jeg ikke...det kommer jo an på, om det er rart at gå og føle sig gravid...også selvom du med stor sandsynlighed ikke er det...Testen ligger der jo, hvis du har brug for vished på et tidspunkt!!

-Maria-

9/12/05 23:17  
Blogger Freudika said...

Nå men - ellers får jeg vel vished om ca. 20 dage når min menstruation kommer igen ... for altså jeg ved jo, at jeg ikke er gravid - jeg ved til gengæld ikke hvor de sære tanker kommer fra

9/12/05 23:23  
Blogger Solsikke said...

Jeg tror ikke at det kan undgås at blive småskør af behandling - og så er der ikke langt til bindegal.

Dog håber jeg at du gør al statistik til skamme og har ret!

Stort knus,
Solsikke

10/12/05 10:56  
Blogger Unknown said...

Bindegale er vi jo allesammen ;) Og det er da ganske forståeligt... Hvis det optager dine tanker alt for meget så tag testen. Jeg har en lykketest liggende som først skal bruges år jeg ved at den viser det lykkelige - det betyder at jeg flere gange har måttet ud og købe andre teste - for testes skal der jo ;)
God weekend
PUK - der nu også leder efter flot julehalløj til bloggen...

10/12/05 11:49  
Blogger Spirren said...

Har du testet Freudika???

11/12/05 12:28  

Post a Comment

<< Home