Saturday, December 31, 2005

Godt nytår.

I aften klokken midnat, når jeg kysser min mand godt nytår og ønsker, håber og tror på et bedre 2006 ... vil jeg drikke det sædvanlige sip champagne ... spise den sædvanlige tørre kransekage og hoppe med Mathias i hånden ned fra en stol - ind i det nye år ... ELLER jeg vil gøre alt anderledes ... lade kransekagen være kransekage - drikke masser af champagne og undlade at hoppe ind i året, som jeg plejer at gøre det ... måske jeg skal hoppe baglæns ind i året ... Jeg mener, det har ikke virket vildt godt for mig det andet ...

Men uanset hvordan jeg kommer ind i år 2006, så vil det være med mange af jer her i blogland i tankerne ...

Skål på et godt nytår ... og et bedre 2006 til alle der måtte ønske det.

2 Comments:

Blogger Spirren said...

Også mange tanker og ønsker til dig freudika herfra.

Jeg håber, at 2006 vil bringe dig en masse godt.

Knus M

31/12/05 14:10  
Blogger HBT said...

Godt nytår Freudika.

Håber at 2006 bliver bedre for os.

1/1/06 14:56  

Post a Comment

<< Home