Friday, January 27, 2006

Weekend

Manden er overtalt ... på mandag tager vi ud og KIGGER på hvalpe, af den race jeg nu har forelsket mig i ... og når nu jeg har kunne overtale ham til det, så håber jeg lidt at hvalpene kan overtale ham resten af vejen ... og nu har hvalpe jo sådan en vis cuteness-faktor - så mon ikke det skulle være muligt :-)

Weekenden står på tur-over-broen ... Min mor har fødselsdag idag, og vi skal der over. I morgen står den på pizza-aften med gamle skole kammerater (faktisk med aller-ældste-veninden som jeg har kendt siden børnehaveklassen) ... traditionen med pizza-aften, startede da vi var omkring 16-17 år ... og er fortsat sporadisk lige siden ... (*argh* det er over et halv liv!) og det plejer at være noget med masser af rødvin og måske lidt irish-coffee - så det er jo absolut ingen dårlig ting :-)
Lørdag eftermiddag skal jeg besøge en anden gammel veninde ... og søndag skal jeg ud og besøge min mormor og morfar - det er godt nok hårdt, at tage til københavn, når ikke jeg kommer der oftere ...

Men god weekend til alle i blogland :-)

1 Comments:

Blogger GitteK said...

Lyder sgi da egentlig som en tip top weekend :oD

Jeg har knoklet røven ud, hos nogle venner der skulle ha tapetseret....ET HELT HUS!!!!
jeg er så øm! everywhere!

30/1/06 13:50  

Post a Comment

<< Home