Wednesday, February 01, 2006

Nu tror jeg måske jeg fatter det ...

Med frygt for at blive hadet i hele bib-verdenen ... så må jeg indrømme at jeg måske pludselig fatter sætningen "køb en hund" ... bare den ikke bliver efterfulgt af "så skal du nok blive gravid" - eller noget der ligner ... For det hænger stadig ikke sammen *ruller med øjnene*

Men jeg må indrømme at smerten har fyldt betydeligt mindre de sidste par dage ... jeg elsker at være blevet hunde-mor ...

At købe hund er den bedste beslutning vi har taget længe ... Nu hjælper det nok også, at vores hund naturligvis er den sødeste og klogeste og smukkeste hund i hele verden - og det er selvfølglig en fuldstændig objektiv betragtning :-P



En hvalp fylder meget - både sådan fysisk i huset og også i bevidstheden - og jeg har mindre tid og plads til at være kronisk ked af det lige nu ... sorgen over det barn vi ikke har fået, er der naturligvis stadig, men den er trådt lidt i baggrunden, i forhold til glæden over at ha fået hund ... jeg tror måske lidt at min mand har fået sin kone tilbage, og min søn har fået sin mor igen - eller de har ihvertfald fået en kvinde i huset der minder meget om hende ... Jeg tror alt i alt, at selvom jeg ville ha den der dyyyyre race-hund - så tror jeg, at min mand egentlig synes, at pengene er godt givet ud ... jeg håber det.

9 Comments:

Blogger Amocca said...

jeg skal nok lade være at hade dig ;o) Jeg er en stor tiltro til kæledyrs helende egenskaber ;-)

men vi må desværre ikke holde dyr - savner dog en lille pelsklump...

Amocca

2/2/06 08:53  
Blogger Spirren said...

Hvor er den sød.
Jeg tror, du har ret i, at et kæledyr kan være med til at aflaste tankerne fra bibræset.

M

2/2/06 12:21  
Blogger Mira said...

Den er bare så kær :) Overvejer kraftigt at købe en magen til...

2/2/06 20:48  
Blogger Monja said...

Hold op hvor er den bare kær. Tillykke med at være blevet hundemor.

Knus fra Monja

3/2/06 11:13  
Blogger GitteK said...

Jeg hader dig heller ikke!
Og et eller andet sted så tror jeg at en hund kan noget som en kat ikke kan (selv om vores kat er vores baby)
En hund er bare altid glad, og meget mere knyttet til sine mennesker, og så tisser og pøller den også hist og pist i ny og næ
...lissom en baby!

Hvorfor blir´de dog store?! ÆV

3/2/06 13:58  
Blogger Signe og Jan said...

nårhhhh Den er der fa bare så CUTE

5/2/06 11:58  
Blogger Solsikke said...

Søøød hund. Jeg hader dig altså slet slet ikke. Det er velkendt at husdyr er godt for stort set alt (bortset fra mængden af rengøring der er behov for ;-).

Jeg er sikker på at vuffi var en god beslutning. Og det er da skønt at have noget at øse al den kærlighed ud på.

Knus,
Solsikke

8/2/06 15:59  
Blogger MariaG said...

Hvor er den lækker!!! Ja, Dharma er også det bedste der er sket os, siden vi gik igang med behandlingerne...hvor kan man dog elske sådan en lille behåret klump :0)

10/2/06 13:54  
Anonymous Anonymous said...

Tak for en interessant blog

8/12/09 06:49  

Post a Comment

<< Home