Saturday, February 11, 2006

Afstand

Lige nu er alt hvad der hedder behandling og baby-planer lagt rigtig langt væk ... det fylder bare meget lidt, og jeg har heller ikke lyst til at hive det op af den midlerltidige fortrængningsskuffe for at kigge på det ... jeg kan godt li roen omkring det ...

Jeg har et par æg i fryseren, som jeg ikke tør stole på, rent faktisk bliver til et forsøg - jeg har bare hørt om for mange der har fået tøet bunker og bunker af æg op uden at nogle har overlevet - eller blot et par stykker ud af 10 har overlevet ... så nej jeg tror ikke rigtig på det ... men håber da, at når jeg er klar, så overlever æggene og bliver til en rigtig menneske-baby ...

Hagen i alt det her, er at jeg har besluttet mig for, ikke at bruge af fryseæggene, før jeg har tabt mig ... og det har jeg bare ikke, og jeg er godt nok heller ikke igang ... det er noget rigtig skod på den front ... jeg ved ikke hvorfor, men jeg tænker faktisk ikke på det der med vægten - hverken godt eller skidt ... jeg spiser det junk jeg har lyst til - og sjovt nok, gør jeg det for første gang i mit liv, uden snerten af dårlig samvittighed ... Mad og humør og følelser har hele mit liv - eller ihvertfald så længe jeg kan huske - hængt nøje sammen ... Det passer mig godt at det ikke gør det mere, men så ville det også være dejligt at se noget på vægten - for jeg har altid forestille mig, at når jeg kunne få et nogenlunde ordentligt forhold til mad og til det at spise, så ville det med vægten komme af sig selv ... Men det ser ikke ud som om at det gør det ... men ærligt - så ved jeg det ikke - for efter den her forandring er sket i mig vedr. forholdet til mad - så er jeg også holdt op med at veje mig - en anden ting jeg tidligere har været næsten afhængig af - helst dagligt - og gerne flere gange dagligt ... sygt sygt sygt ...

Nå - det blev en post der kom til at leve sit eget liv, og slet ikke kom til at handle om det jeg troede den skulle handle om ;-)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Hvor dejligt du kan ligge baby planerne på hylden på den måde. Man har nogle gang brug for at få lov til at leve lidt.
Det med kiloene kender jeg al for godt. Men jeg syntes også jeg altid kan finde en undskyldning for at spise usund. Jeg er på homoner, skal jo alligevel snart være gravid og fed. Det er snyd for mig at jeg er barnløs. Ekspert i dårlige undskyldning.
Nej helt ærlig har jeg det sådan at så længe jeg har det godt med mig selv så må det være det vigtigst og ikke hva den lorte vægt har at sige.
ps har lige været rundt og snuse til alle dine hjemme sider de er vel nok fine. Du har da travlt hvis du skal opdater det hele.

Med venlig hilsen
cs

11/2/06 15:33  
Blogger Freudika said...

tak for de rosende ord om min hjemmeside - og nej jeg har ikke travlt jeg skriver bare på to blogge (og laver faktisk ikke andet) ... den her, hvor jeg til tider tillader mig at hade verden og synes at alle er dumme - og så den anden som er lidt mere ... familievenlig ... og som overhovedet ikke handler om fertilitetsproblemer ...

11/2/06 15:43  
Blogger Unknown said...

Hahaha simpel hen for sjovt en familie venlig blog. Men også en kanon ide. Der er ingen i min familie der har set min blog. Min kæreste ved den findes og min veninde har adressen som den eneste.

med venlig hilsen
cs

12/2/06 13:05  

Post a Comment

<< Home