Wednesday, March 22, 2006

Jeg må ud med det ...

For det undrer mig at noget kan ramme på den måde - sådan næsten skifte fra den ene dag til den anden ...

Efter vores sidste forsøg bragede jeg jo gevaldigt ned - og i lang tid troede jeg, at jeg aldrig nogensinde i hele livet skulle blive glad igen ... men jeg er blevet glad igen ... eller ihvertfald gladere ... jeg er begyndt at tænke fremad - ikke så meget på børn - men på mit liv - sådan som det ser ud nu uden baby-børn ... og jeg er begyndt at planlægge resten af mit liv, set ud fra hvordan det ser ud nu - altså uden baby-børn ... men så idag (og ja - det er idag det er sket) gik det op for mig, at jeg er ved at være klar til at prøve det der behandlingsnoget igen ...

Jeg har selvfølgelig tænkt på det tidligere - men hver gang jeg er kommet til at tænke på den potentielt negative blodprøve som et forsøg jo, iflg. mine erfaringer slutter med ... og så har jeg skudt tanken fra mig igen ... nej nej nej - aldrig mere! Men sådan var det ikke idag ... jeg har lyst til at komme igang igen snart ... selvom jeg stadig er bange for, at jeg går helt i stykker, hvis jeg skal gennem flere negative blodprøver ... så kan jeg bare mærke - at jeg også går i stykker, hvis ikke jeg giver det en chance ...

Måske denne aha-oplevelse også kan få mig til, at få lyst til at komme igang med at tabe mig - for jeg vil og skal tabe mig inden vi går igang igen ... Så nu må vi se hvornår det bliver ...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Det er magisk hvordan vi gang på gang opfører os som tumlinger - man kan slå os så meget man vil, vi kommer op igen ;)
Jeg er også opsat på at tabe mig inden jeg forhåbentligt skal igang i næste måned. Lige nu er det lykkedes mig at være super-standhaftig siden i mandags. Jeg følger De danske vægtkonsulenters kur. Den har før hjulpet mig til at tabe 21 kilo - desværre har jeg taget de 15 på igen... Men det jeg egentligt bare ville sige - held og lykke med det! Og sig endelig til hvis der skal sendes girl-power afsted til dig - så kommer det fluks ;)
PUK

23/3/06 08:33  
Blogger Solsikke said...

Held og lykke, søde. Jeg er sikker på at du kan klare alt hvad du sætter dig for! Er det ikke det historien viser?

Stort kram,
Solsikke

23/3/06 13:23  
Blogger GitteK said...

Dejligt med en åbenbaring sommetider!

Det der med at tabe sig....tænkte om vi skulle lave en "back-up-gruppe" på bibbub, fordi
ehrrrrm....vi har jo så fået (igår) sat batterier i vores badevægt, og øøøøh eeeeeeehmn...
JEG ER MED!!!

24/3/06 15:26  

Post a Comment

<< Home