Sunday, April 16, 2006

... og ned igen :-/

Jeg synes livet stinker ... jeg kan ikke holde mig selv ud og jeg kan ikke holde verden ud ... og så er den vist ikke så meget længere ...

Jeg kan ikke holde ud at se gravide - det gik ellers lige så godt med det - men slam - så vendte det tilbage ... store maver er jo en personlig provokation i mod mig ... Jeg har opdaget at jeg har et mindreværd på størrelse med fælledparken - og det er egentlig meget værre - for det kan jeg ikke alene hænge op på det faktum at ønskebørnene ikke komme væltende på bestilling ... det stikker dybere og længere og er grimmere ...

Jeg er egentlig lidt tilbage til "verden er ond, jeg er grim og lad mig være og lad mig blive i min seng" ...

Det er noget lort!

3 Comments:

Blogger Frøkenhat said...

Kære Freudika

Jeg insisterer altså på vores ret til at have den slags dage. Til at føle, at verden og hele tilværelsen er ude efter os - og kun os. Også selv om vi VED med vores fornuft, at det måske forholder sig anderledes.
De er hårde og de er drøje, og det kan føles som om, de aldrig går over. Men det gør de jo - særligt hvis vi giver dem lov til at være der.

Sender dig en omgang varm kakao og friskbagte boller i den virtuelle verden. Og styrter bevæbnet med slumretæppe, puder og omsorgsfulde knus af sted for at skælde ud på verden sammen med dig. Sgu!

Kærligst,

Frøkenhat

16/4/06 17:42  
Blogger Signe og Jan said...

Håbrt du snart ser lyset igen

17/4/06 19:57  
Blogger Frøkenhat said...

Går det bedre?

19/4/06 16:05  

Post a Comment

<< Home