Tuesday, October 17, 2006

Fokus på det gode ....

kan du så se at få postet det nye indlæg... jeg ved du har det... hit!

:P

Sådan skriver Amocca ... og ja - det er rigtig nok - jeg har gjort mig et hav af tanker omkring det at leve og det at overleve ... og for tiden er der alt for meget overlevelse i mit liv, til at der også er tid til at leve ... og det er faktisk relativt ufedt ...

MEN jeg kan desværre ikke skrive om det, fordi jeg er ved at brække mig over mig selv, når jeg bruger min blog til klynk-med-klynk-på ... det er ganske enkelt for træls! og jeg kan faktisk overhovedet ikke holde mig selv ud ...


Så jeg vil forsøge at spare jer for, hvor trist og tungt det hele er, og min angst for fremtiden bliver også gemt til et senere indlæg ... og så vil jeg bruge dette her indlæg til at skrive om positive ting i mit liv ... omend det kun bliver i stikordsform ... så har jeg alligevel brug for at minde mig selv om, alt det gode ...

så her kommer det ... 10 ting der er gode i mit liv:

  1. Sønnen ... jeg ved jeg er velsignet med et vidunderligt barn ...
  2. Husbonden ... den uvurderlige støtte ved min side ...
  3. Veninderne både dem i den virkelige verden og dem jeg har online - og dem der er over det hele ;)
  4. Mit hjem ... jeg elsker at bo, hvor jeg bor
  5. Tullehunden ... Jeg ved ikke om jeg var kommet bare lidt opad hvis ikke det var for hende
  6. De daglige hundelufteture - ved godt at det er en simpel ting - men det er alligevel en af de gode ting i mit liv
  7. At jeg rent faktisk overlever ... det er min redning igen og igen ...
  8. Den forståelse jeg møder hos dem der står mig nær ...
  9. Mit mod ... at jeg tør gå ind i smerten - og kæmpe mig den lange vej ud igen ... uden modet var jeg aldrig kommet videre ...
  10. Min evne til at reflektere ... den er ikke altid god - men jeg er ikke sikker på, at jeg ville være foruden ...
det holdt hårdt at finde ti ting ... men det lykkedes - og det var egentlig rart :)

...

7 Comments:

Blogger Amocca said...

altså det r jo din blig så du må spdan set skrive hvad du vil - om det så er klynk med klynk på...

men 10 gode ting er faktisk en super ting at krive om.... gad vidst om jeg kan finde 10 gode ting i mit liv?

18/10/06 01:22  
Blogger GitteK said...

Amoc: det bliver i så fald ikke "god til stavning" du skal skrive på som det første -hæhæ...

Freud: Super god idé
Lur mig om ikke en masse andet dukker op, nu hvor du har fokuseret og reflekteret over de blot første 10...

18/10/06 10:41  
Blogger Amocca said...

skal du være fræk Gitte :P

havd mner ud mæ jge ig ka save

18/10/06 13:21  
Blogger soesterlystig said...

Det der med mod synes jeg du skal gøre til dit mantra... For det kræver mod, at se det i øjnene og ikke mindst at dele det med andre mennesker. Du - Freudika - er en meget modig kvinde og det skal du være stolt af!

19/10/06 09:17  
Anonymous Anonymous said...

Fuldstændig enig med Søsterlystig!!!!!!!

19/10/06 09:28  
Blogger Snowie said...

Jeg er enig i, at Freud er en dejlig og modig kwinde, og så tror jeg faktisk, at Amocca er fuld :-P

19/10/06 21:17  
Anonymous Anonymous said...

Og Freud... Du kan lige bande på, at vi er mange, der føler os utroligt heldige over at få lov at være veninde til dig!:-*

Dejligt indlæg at komme ind til.

21/10/06 00:37  

Post a Comment

<< Home