Sunday, November 04, 2007

Ja - der er sket en del ...

På ca. et halvt år har jeg tabt over 30 kg ... og siden operationen for 3 måneder og en uge siden har jeg tabt 22,1 ... det er jo vildt ...

Der findes ikke mange før billeder af mig, fra jeg var allerstørst - men der findes nogen ... førbilledet her under blev taget fordi vi skulle til bryllup - og det var lige omkring der, hvor jeg var størst - og ja - der er da godt nok sket noget:


Ud over at jeg kigger på gamle billeder og taber mig og bare "er" ... så sker her ikke meget ... og i den uge der kommer nu, har jeg fri alle dage undtaget tirsdag - og det gør overhovedet ikke noget - der er en vasketøjskurv der godt kunne trænge til en kærlig hånd ... og en stue der kunne trænge til det samme ... Så jeg skal nok få tiden til at gå :D

4 Comments:

Blogger QVINDEN said...

Du ser brand-godt ud. :-)

10/11/07 16:28  
Blogger Maomis said...

Wauw!!! Du ser hamrende godt ud! Det er da fuldstændig vildt og virkelig godt gået. Tillykke med det.

Har ikke læst så meget med herinde før. Kom lidt tilfældigt forbi og bla din kamp i fertilitetsverden skærpede min interesse, da det er en verden jeg selv har kæmpet i.

11/11/07 22:18  
Blogger Signe og Jan said...

tillykke med dit nye look, du ser super ud!

18/11/07 20:47  
Blogger Buddhababy said...

Hold kæft, hvor er du smuk!

U Rock Girl!

19/11/07 10:45  

Post a Comment

<< Home