Thursday, February 14, 2008

Er I der ude klar over ...

Hvor skønt livet egentlig er?

I dag har jeg været til akupunktørdyrlægen med Tulle ... i Knebel ... og på vej der ud kørte vi omkring stranden i Vrinners - for pokker der var dejligt på en dag som i dag :)



Og efter Tulle havde været hos lægen gik vi tur i Mols-bjerge i 1½ time ... sammen med 3 gode hundelegekammerater - så dagen i dag har virkelig stået i Tullens navn :)

I lørdags var vi oppe hos opdrætteren og klappe på hundebabyen - som bliver 3 uger i dag - så nu er der "kun" 7 uger tilbage til vi må få hende hjem ... og den tid må egentlig gerne gå lidt stærkt - selvom vi er i træning udi det der med at vente - så bliver det jo aldrig sådan rigtig sjovt vel? ...

... Nårm - så tænkte jeg at jeg ville skrive lidt om fremtiden ... jeg kan jo godt afsløre for den lille skare, der kigger her forbi, at vi har en aftale på Skejby på tirsdag ... NU begynder de indledende øvelser ... de der ispindeæg skal bare bruges fornuftigt - og alle forhold skal indstilles så der er størt mulig chance for, at vi ender op med et barn inden de 3 ispinde er brugt ... og det er sådan noget vi skal tale med dem om på Tirsdag ... så det bliver jo måske en lillesmule spændende ... håber jeg ... og måske også en lillebitte smule skræmmende?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ihh det bliver bare så spændende at høre nærmere angående de ispinde - og også omkring den lille ny hvalp naturligvis.

Skønt med sådan en dejlig dag!!

Hilsner fra Caf

14/2/08 17:16  
Blogger Helle said...

Held og lykke, med ispindene !!!

14/2/08 19:45  

Post a Comment

<< Home