Thursday, January 31, 2008

Oohh Bella Mia :love:

NU er vores lillesøsterhund blevet født ... Babyhunden Bellamia :D


På billedet er hun en uge gammel ... og det er også, hvad hun er i dag ... og om 9 kæmpelange uger må vi hente hende hjem ... og det glæder vi os naturligvis til ... Hun er af racen Löwchen og jeg glæder mig rigtig meget til, at vi skal op og se hende ved opdrætter - men husbonden har så meget arbejde for tiden, at det desværre kommer til at vente nogen tid ...

Der ud over er min pensionssag nu behandlet - og jeg er fra og med i morgen førtidspensionist ... det passer mig sådan set overhovedet ikke - men set med de rationelle briller på, så er jeg godt klar over, at det er det bedste alternativ for mig lige nu ... men bare fordi hovedet godt ved det - så er det jo ikke altid at maven har den samme idé ...

3 Comments:

Blogger Helle said...

Tillykke med vovsen ! Den ser sød ud.
Hvor må det være befriende, at vide hvor du står. Du får ro. Så selvom du "ikke rigtig ved", så ønsker jeg Tillykke med pensionen. God vind fremover !

1/2/08 14:15  
Blogger Freudika said...

Det er befriende at der er kommet ro på den del af mit liv ... men derfor er det alligevel lidt svært at se mig selv som SÅ syg ... giver det mening?

Og når så det er sagt - så er jeg taknemmelig over, at bo i et land, hvor man ikke behøver at gå fra hus og hjem og stadig kan leve ordentligt selvom man er for syg til at arbejde ...

1/2/08 21:36  
Blogger Signe og Jan said...

nårh den er kær. Kan sagtens forstå at det er svært at forholde sig til førtidspensionen. Men hvis det giver dig noget ro, så er det nok kke så dumt.

8/2/08 07:58  

Post a Comment

<< Home