Friday, April 18, 2008

Dagen i dag ...

Den har godt nok stået i hundenes tegn ... først var Tullen og jeg til vores allerførsteste agilitystævne nogensinde - og det var bare sjovt - vi blev godt nok disket i de to løb vi var med i - men pyt med det - det var skægt - og 2. gennemløb var så meget bedre end første - og hvem ved - måske når vi at få styr på slalomen i morgen - og så kan vi måske nå at opfylde weekendens ambition som er, at løbe bare et enkelt gennemløb uden at blive disket - det kunne jo være meget rart at prøve ... Selvom vi er mest med for at få stævneerfaring ... og det har vi jo så faktisk allerede :D

Da vi kom hjem gik jeg igang med at koge hundemad - Tullen får hjemmelavet mad - fordi hendes mave har vist sig at være noget sart - og nu har jeg fundet en opskrift som jeg kan variere på mange måder - men som hun bliver ved med at fungere drøngodt på ... og desuden vinder det hjemmelavede mad nok samtlige smagstests jeg kan udsætte det for ... og det gør jo ikke noget, hvis maden også smager godt :)

Da maden var færdig gik jeg igang med at lave hjertegodbider - igen den sarte mave - og en viden om, at der er SÅ meget affald i både det tørkost man kan købe - også det som skulle forestille sig at være af god kvalitet - og i de godbider man kan købe ... så er svinehjerter et rigtig godt alternativ ... og selvom det er lidt hårdt, når jeg laver det hele på een dag - så giver det mig overordentlig god samvittighed at jeg gør det ... og det er jo rart :)

Nu ligger Tullen godt nok også splattet helt ud - først var hun jo til stævne - og da hun troede at hun skulle hjem og sove - så skulle hun slet ikke alligevel - for det er MEGET vigtigt at hun overvåger mig, når jeg står i køkkenet ... og den opgave turde hun åbenbart ikke overlade til bettebimsen - men Bettebimsen Bella fulgte nu også godt med ... og det har vist også været hårdt for hende at stå i køkkenet hele dagen ... i hvert fald har jeg to meget meget trætte hunde lige nu ... og det er jo ik nogen dårlig ting ...


Og det der æg i maven ... det er lagt lidt i fortrængningsskuffen - selvom den ikke er særlig effektiv - så hjælper det lidt at holde sig beskæftiget med hundeting ... jeg kan ikke sige hverken fra eller til lige nu ... håber bare så meget at den er der denne gang ... Det er lidt bedst, hvis den er jo ^-^

2 Comments:

Blogger Amocca said...

og på søndag kommer jeg og hepper på jer :D

18/4/08 23:48  
Blogger Freudika said...

:D ... dejilgt

18/4/08 23:58  

Post a Comment

<< Home