Thursday, January 05, 2012

Mandag? på en ... torsdag?

Det kan man sgudda ikke!

Så sad jeg her - klokken før 10 om formiddagen - og var allerede gået på rov i de sørgelige rester af peberkager fra julen - som i øvrigt er blevet bløde ... ikke fordi de har ligget længe - de har vist nok været det hele tiden ... jeg er jo afgjort ikke sådan en dygtig hausfrau.

Morgenmad har jeg til gengæld ikke gide beskæftige mig med ... ikke til mig selv i hvert fald. Resten af familien har dog fået ... så lidt husmor-ish er jeg nok alligevel. For naturligvis serverer jeg hjemmebagte spelt-agtige boller for familien ... for jeg ville jo egentlig nok gerne være een af de dersens øko-spelt-mødre med gaveskab und alles ... Altså bort set fra, at jeg nok tror det er for kedeligt - og jeg måske er ca. 118 % for ustruktureret til nogensinde at lande i den kategori ...

Jeg er træt med ekstra træt på - men det er ok - altså på den der "jeg er samfundsnasser - så jeg har alligevel ikke noget jeg skal"-agtige måde - så jeg overvejer om dagen skal gå med at ligge på sofaen og se dårligt tv - eller om jeg skal kaste mig ind i min seng og måske læse/blunde ... Åhhh ... store, store valg. Som I ser, er det slet ikke så let at være pensionist, som man skulle tro.

Nåja - og så er der jo samvittighedskvalerne ved at lade opvasken stå og undlade at vaske tøj og ikke støvsuge og i det hele taget lade alting flyde - når nu kæresten jobber og ungerne passer deres skole (så vidt vides) .. så ville det jo være ret rimeligt, at jeg tog mig af den slags småting i løbet af dagen ... ja? ... men jeg tror sgu jeg laver mit helt personlige oprør herhjemme i dag og lader være med at gøre de ting jeg plejer ... OG jeg har ingen bh på ... jeg brænder dem dog ikke - det er mine bh'er alt for pæne og dyre til ^-^
Så meget for rødstrømpen i mig ...

Nårm ... god morgen og god nat sagde jeg så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home