Wednesday, January 25, 2012

Nu ved jeg hvorfor jeg var så træt og ugidelig

Der var jo en baby inde i maven ... eller .. baby og baby ... en klump celler der hen over de næste 7.5 måneder gerne skulle ende med, at blive til et færdigt menneske ... inde i mig ... vildt.

Så bloggen om fertilitetsbehandling blev pludselig en blog om en graviditet ... en helt normal graviditet ... eller så normal sådan en nu kan være, når den kommende mor er fyldt 40 ....

Men jeg gik jo lige hen og blev en af dem jeg engang var bitter og kynisk på ... sådan en der mødte en mand - og kendte ham i et halvt år og besluttede sig for at lave en baby på ham ... og 3 måneder efter præventionen var smidt, stod jeg med de famøse 2 streger ...

Vi fortæller hinanden jævnligt, at vi er bindegale - og det tror jeg egentlig vi har temmelig meget ret i ... og alligevel ... så føles det bare så rigtigt ...

De store børn har fået det at vide ... og de tog det rigtig pænt ... det er jo aldrig helt til at vide med tweens og teens ... det ene øjeblik kan noget være fuldstændig fantastisk - og det næste - så er den samme ting fuldstændig forfærdelig ... Men de fik det at vide - og så gik snakken om, hvorvidt det var bedst med en lillebror eller -søster - og jeg tror der er mest stemning for en bror ... så må vi jo se om jeg kan levere sådan en - ellers bliver de garanteret lige så glade for en søster. Og så gik snakken på, hvilke navne der er bedst ... og der tror jeg nok, at jeg bliver nødt til at holde fast i, at navnet ikke er til udlicitering ;D ... Det skal jeg nok tage mig af. Men lad os nu se ... det kunne jo være, at een af dem havde det perfekte navn i gemmerne ...

Nå ... men ellers går det godt - altså med kvalme, hovedpine og træthed på den der surrealistiske måde ... Men glæden fylder mest :)

1 Comments:

Blogger Snowie said...

<3

6/2/12 12:22  

Post a Comment

<< Home